פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצוני מהאמינות של הנציגים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים יצרה עימי קשר נציגה בכירה מהחברה בשם מלי, שאמרה שלאור העובדה שאני לקוחה קבועה שלהם ומזמינה דרכם הרבה מוצרים מגיע לי לקבל מוצרים מוזלים והחלה לנקוב בשמות המוצרים, באופן שאי אפשר היה לעצור אותה, ממש הרגשתי שהיא כאילו באיזשהו "מירוץ", ועליה להספיק ולהקריא לי רשימה של מוצרים בזמן קצוב, עד כדי כך שלא יכולתי להשחיל מילה ולו חצי מילה באמצע.
עוד אמרה שהיא לא מחייבת אותי, אלא, אני אקבל את המוצרים במהלך חודש נובמבר ורק בדצמבר יהיה החיוב כך שיהיה לי זמן לראות אם אני באמת רוצה את המוצרים שהיא שולחת לי ואם באמת יש לי צורך בהם ?ולקחה ממני את פרטי כרטיס האשראי ונתנה לי מספר טלפון שבו אוכל להשיג אותה וניתקה.
לא עברו 5 דקות מהשיחה, רציתי לשאול אותה שאלה נוספת את אותה "מלי" אז התקשרתי למספר הטלפון שהיא מסרה לי אך כמובן שהמספר איננו מחובר.
התקשרתי לנציגה אחרת, שדרכה עשיתי הזמנה לפני כמה חודשים (והיא כן הואילה בטובה והשאירה לי את מספר הפלאפון הנייד שלה), אך אותה נציגה טענה שהיא היום לא בעבודה ושאצור קשר עם מוקד שירות לקוחות ושאעביר בקשה שגב' מלי תחזור אליי.
אכן כך עשיתי, מיותר לציין שעד שענו לי במוקד השירות עברה יותר מחצי שעה ש"התייבשתי" על הקו.
לקחו ממני הודעה ולא חזרו אליו כמובן.
למחרת שוב התקשרתי, ושוב השארתי הודעה ושוב מבטיחים לי שיחזרו אליי בהקדם האפשרי ושוב כמובן אף אחד לא טרח לחזור אליי !!!
מכיוון שכבר נכנסנו לסוף שבוע, התקשרתי שוב למוקד בתחילת השבוע שלאחר מכן ושוב ביקשתי שימסרו לגב' מלי שתחזור אליי, לא הספקתי להגיד חצי מילה מעבר והשיחה כבר נותקה !!!!!
לאחר 3 ימים מרגע השארת ההודעה ה - 3 סוף סוף גב' מלי הואילה בטובה לחזור אליי בטענה שרק היום היא קיבלה את ההודעה (נגיד ש...), אמרתי לה שאני ממש כועסת על הדרך שבה היא "מכרה" לי את המוצרים ואני יודעת שאני לא רוצה את המוצרים שהיא "מכרה" לי ולכן אני דורשת ממנה לבטל לי את ההזמנה ולא לחייב אותי.
היא אמרה שאין מצב שהיא מבטלת לי את ההזמנה, מכיוון שהיא כבר את הכסף עבור ההזמנה קיבלה ולבטל לי את ההזמנה היא לא מתכוונת,
כאשר ביקשתי ממנה את לדבר עם האחראית שלה, שגם האחראית שלה אמרה לי שקודם אקבל את המוצרים ובמידה ולא אהיה מרוצה שאתקשר אליה והיא תשלח לי שליח עד הבית שיקח את המוצרים ואקבל שובר זיכוי עבור המוצרים שהחזרתי, אמרתי שאני לא מעוניינת בזיכוי, אלא, אני מעוניינת שלא יחייבו אותי על המוצרים, כי אני לא מתכוונת לשלם על משהו שאני לא אהנה ממנו.
אז היא ביקשה ממני שקודם אקבל את המוצרים ולאחר מכן אראה מה מתוך המוצרים אני לא רוצה ושאתקשר אליהם ואבקש אותה או את מלי, והן כבר תשלחנה לי שליח שיקח את המוצרים מהבית שלי.
בתחילת השבוע הנוכחי, קיבלתי את המוצרים ועוד באותו היום התקשרתי למוקד שירות לקוחות שלהם, עד שענו לי לקח כמובן זמן רב...... וכבר כשענו לי, לא נתנו לי להגיד מילה, רק אמרו ש:"הגעתי למוקד הודעות ושהם רואים את הטלפון שעל הצג ויחזרו אלי" ו כמובן שניתקו את השיחה.

איזו מין צורה זו לנתק את השיחה וכבר עברו מעל ל - 48 שעות מאז שהתקשרתי והשארתי הודעה/טלפון ואף אחד לא טרח לחזור אליי.

אני ממש מאוכזבת מהשירות, ואני אשקול להבא, האם להזמין דבר ולו הקטן ביותר דרכם, וכך גם אעשה ואומר לבני משפחתי את מה שעברתי ואומר גם להם שלא יעזו !!!! להזמין דבר מהחברה הלא אמינה הזו שנקראת "עסקה טובה" !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה תחזיר חבילה לביטול תגובה:
ראה הנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה