מוצר שלא סופק |
נושא התלונה: |
יום שני 08 יוני 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנת קומקום חשמלי, המוצר לא סופק, נסיונות בירור לא מצליחים, שירות הלקוחות לא עונה , מבקשים מספר טלפון לחזרה ולא חוזרים. שעות קבלת שירות טלפוני לא ברורות ומשתנות עפי הודעות שונות בהכרזה. מבטיחים לחזור עד שעה 16 ולא חוזרים, במרכז המכירות אומרים שיחזרו תוך 48 שעות.
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
אספקה מהירה ומתן מענה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|