פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומוצרתקול. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יחזקאל כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן שירות לקוי ומוצר תקול שקיבלתי מחברת עסקה טובה,
בתאריך 14/08/08 הצטרפתי לשירות מנוי פלטניום (שירות לקוחות VIP דרך חברת האשראי שלי).
1.במעמד ההצטרפות לשירות הובטחו לי מספר הבטחות שהחברה לא עמדה בהן,כגון -כל חודש קבלת שתי מתנות חינם,שלא קיבלתי אפילו מתנה אחת מאז הצטרפותי לשירות כמו כן הובטח לי שכל מתנה תגיע אליי עם שליח,כאשר בשלב מאוחר יותר בשיחה מול נציגה בשם נטלי נאמר לי שאני צריכה להזמין ולפנות לדואר המקומי ע"מ לקחת את המוצר.
בנוסף רכשתי משקל שלא זכיתי לקבל אותו עד היום.
2.במועד צטרפותי לשירות הובטח לי מעבד מזון מתנה,קיבלתי את מעבד המזון אך לצערי המעבד היה תקול.
3.כעבור חודש פניתי לעיסקה טובה שוב ע"מ לידע אותם שהמעבד תקול ,בשיחה מול מנהלת המעבדה,אמרה שתחזור אליי כעבור חמש דק'משום שלא הייתי בקרבת המוצר,אך המנהלת לא חזרה אליי.
ביצעתי מספר נסיונות לפנות לשירות הלקוחות של העסקה הטובה אך לא קיבלתי מענה.
4.היום בתאריך 2/02/09 פניתי בשעה 15:30 לשירות הלקוחות של עסקה טובה כרגיל לא היה מענה בצד השני,אפילו היה מקרים שענו לי לשיחה והיא נותקה.
פניתי בשעה 17:00 למוקד ההזמנות,ענתה לי נציגה שהזדהתה בשם נטלי,בשיחה מול נטלי היה נסיון לעזור אך לא הייתה הצלחה משום שההצעות של נטלי לא תאמו את צרכיי.
נטלי הציע לשלוח לי מעבד מזון חדש ,אך דרשה שאגיע לדואר ע"מ לשלוח את המעבד התקול ,הסברתי לנטלי שאני לא צריכה לקחת את האחריות על המוצר התקול שהם שלחו לי ,והצעתי שישלחו אליי שליח ע"מ שיקח את המוצר התקול ויביא מוצר חדש.נטלי אמרה שאין באפשרותה לעשות זאת ולא היה נסיון נוסף לבדוק אפשרויות אחרות.
רוצה לציין שמעולם לא חויתי חווית שירות כזו לוקה בחסר,איני מרוצה על הצטרפותי לשירות ויתרה מזאת מרגישה מרומה ומנוצלת.
בנוסף העלתי את נושא המתנות שהובטח במועד הצטרפותי לשירות ,ונטלי אמרה שיכול להיות שהבנתי את השירות לא נכון.
הצעתי לנציגה החביבה לבדוק אם ניתן להאזין לשיחה המוקלטת ונאמר שלא ניתן לעשות זאת.
5.בשיחה מול נטלי שאלתי אותה מה המחיר במידה ואצרה להתנתק מהשירות,ונאמר שלא ניתן לעשות זאת משום שניתן לבטל שירות 14 יום ממועד ההצטרפות ולא מאוחר יותר.

אשמח לקבל מענה לתלונה בהקדם.

תודה מראש
מזל אלסה אני מרגישה שהפסדתי מההצטרפות אליכם איני מרוצה ממכם כלל.
מעוניינת לדעת כמה יצא לי להשתחרר ממכם ולקבל את כספי חזרה!
עסקה גרועה
המתנה של 15 דק' והשיחה נותקה.
4 פעמים שיחה נותקה.
להעביר את זה הלאה לאמצעי תקשורת כגון (כל בודק ).

לאחר שיחה של 20 דק' עם נציגה ממוקד הזנות בשם נטלי -לא קיבלתי מענה לצרכיי,אמרה כי עליי לשלוח את המוצר בדואר הוסבר לנציגה כי

כספי סוג הנזק :
החזר כספי בגין ההוצעות פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה