פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בתשלום ללא אישור ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אימי שוחחה עם אחת מנציגות השירות של חברת עסקה טובה בעקבות מכתב שהגיע אליה בו צוין כי מגיעות לה מתנות, באותה שיחה אימי אישרה תשלום של כ- 50 שקלים עבור משלוח המתנות לביתה. אולם, כאשר קיבלה את המתנות, בצירוף החשבונית גילתה כי חויבה עבור מנוי VIP שעלותו כ - 380 שקלים. אימי לא שמעה דבר לגבי מנוי זה ובוודאי שלא אישרה תשלום עברו.
אימי מבצעת רכישות דרכם כבר שנים. השנה לא רצתה לעשות מנוי ולא נאמר לה דבר לגבי הנושא.. בשיחתה עם נציגי השירות של החברה קיבלה יחס מזלזל שאין כדוגמתו ("את אמרת אני זוכרת שאמרת, את אמרת לי"), ("יש לי הרבה לקוחות אין לי זמן לזה!").

נתנו לחברת "עסקה טובה" הזדמנות לפתור את הנושא, ללא מענה.
במידה ודבר לא ישתנה אנו נגיש תלונה ולו על מנת לחסוך מאנשים אחרים את עוגמת הנפש.

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה