פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח. להזהר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי גריל בצורת מזוודה ותוך כדי הזמנה שכנעה אותי נציגת מכירות לעשות מנוי .אני שבדרך כלל נזהרת מעסקאות סוג אלה אכשהו השתכנעתי בתוך ידיעה שאוכל לבטל את הזמנה תוך שבוייים.
אחרי כמה ימים קבלתי גריל לגמרי אחר והמתנה יקרת ערך שהובטח לי התגלתה כבושם בשווי 8 ש"ח.(אפילו לא הורידו מחיר)
התקשרתי מיד ורציתי לבטל את המנוי ואחרי עשרות דקות של המתמה הועברתי למרכזיה,שם נאמר לי התורנית לא תוכל לעזור ויחזרו אליי. כך כל יום .ומאז עברו שבועיים...
אם גם היום הם לא יחזרו אני כבר אפנה לאמצעים אחרים

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
עסקה טובה שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
לקוחה זוכתה בגין מנוי וחוייבה רק על המוצרים שקיבלה. טופלה לשביעות רצון ובתאריך 05/05/09 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה