|
|
|
|
|
|
ניסיון לבטל עסקה טלפונית |
נושא התלונה: |
יום שלישי 02 יוני 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים פנתה חברת עסקה טובה בטלפון לביתי בת ה- 17 ושכנעה אותה לרכוש כרטיס הנחות לבתי עסק בסכום של כ- 300 ש"ח. הכרטיס הגיע לביתנו לאחר כחודשיים . בינתיים החברה גבתה מכרטיס האשראי של הילדה 800 ש"ח (!).
החלטנו לבטל את העסקה והתקשרנו למוקד הנ"ל. לאחר שיחות רבות נמסר לנו להחזיר הערכה ולקבל פיצוי. הערכה נשלחה בדואר רשום ביום 2 ביוני. עד היום הסכום לא הוחזר ובחברה לא מחזירים לי טלפונים למרות אינסוף הודעות .
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר מיידי של התשלום+הוצאות טלפונים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עסקה טובה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יפה אברהם מנהלת שימור |
שם ותפקיד: |
בהמשך לשיחתנו הטלפונית העיסקה הנ"ל לא בוצעה בעיסקה טובה
|
תגובה: |
לא בוצע בעיסקה טובה |
פתרון: |
|
|
|