פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת ההזמנה+יחס וטיפול גרוווע בלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב19.1 ביצעת הזמנה טלפונית עבור מוצר, מוצר אחר(הרבה יותר זול) הגיע במקום ובאיחור. התקשרתי לדווח על השגיאה, אחרי הרבה זמן בטלפון עם השירות לקוחות והרבה שיכנוע מצידי(והרבה יחס גרוע ומזלזל מצד הנציגה) שזה אכן מוצר אחר משהזמנתי ושילמתי על, הובטח לשלוח ע"י שליח בימים הקרובים, את המוצר המקורי, כאשר אני אמורה לשלוח איתו בחזרה את המוצר האחר. כצפוי, המוצר לא הגיע עדיין(עברו יותר משבועיים..), התקשרתי לחברה, אמרו שיש עומס ויש להשאיר מספר טלפון שיחזרו אליי בשעות אחה"צ, הסברתי שאינני זמינה בשעות אלה והנציגה ניתקה עליי את הטלפון. התקשרתי שוב, לאחר הרבה זמן של המתנה התחיל מחזור של נציגה שעונה ואומרת עוד רגע ושוב מחזירה אותי להמתנה(6 פעמים לפחות) ורק אז ענתה, הסברתי את המתרחש אמרה שתמסור שיחזרו אליי בשעה הקרובה(כל עוד אני זמינה), כמובן שידוע איך נגמר הסיפור..בשורה תחתונה, עשיתי הזמנה, שילמתי עליה כבר אך עד היום לא קיבלתי אותה. במקום קיבלתי הרבה יחס גרוווע ומזלזל. לצערת החברה, הינני מכירה היטב את כל הקשור לשירות לקוחות ותלונות הציבור ולכן, על אף כל הנסיונות שלי לתת לחברה צ'אנס, רק קיבלתי יותר חיזוקים להמשך טיפול מסוג אחר. לכן אני אמתין לתגובה מצד החברה עוד היום, במידה ולא תהיה, אין לי ברירה אלא לערב גורמים נוספים..
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה מיידית+פיצוי פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה