פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת לה"תגרש" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני הח"מ רוט נורית מס זיהוי 050818467 יצרתי בעבר קשרי קניה עם החברה ואני מקללת את הרגע.לפני מספר חודשים הם הודיעו לי טלפונית שיש לי הטבה ועל מנת לסגור את ההטבה עלי לקנות דבר מה או ממילא ינכו סכום בסדר גודל של כ-900 ש"ח. באין ברירה נאותי להזמין מכשיר שיאצו ובזה הובטח לי שנסגר כל קשר בינינו.הבוקר מתקשרים בפלפון שלי מעסקה נוחה ובתום לב"האם השליח הגיע אליך עם המתנה לחג"?.לא הבנתי על מה המדובר והם בשלהם כ-7-8 שיחות בהן הם טוענים שיש לי הטבה פתוחה משנת 2006 ובכדי לסגור אותה עלי לקבל רק סט סכום ועוד דבר מה וזאת ב- 10תשלומים של 120 ש"ח. מאותו רגע החל מירוץ שיחות וכמה שהתחננתי והסברתי שאני לא מוכנה לקבל דבר ולא מוכנה שיגעו לי בכרטיס אשראי שפרטיו נמצאים ברשותם ,לצערי. הגעתי לפיצוץ בלחץ דם ועד שלא התפצרתי בבכי מטורף לא חדלו להתקשר.
האם משהו יכול לחייב אותי לקבל הטבה תמורת 1200 ש,ח מכרטיסי? האם אין ביכולתי להתנתק מהצרה הזו?אנשים מתגרשים וסוגרים עניין וכאן מדובר בנישואים קתוליים. אין גבול לחוצפה. אני סובלת מלחץ דם גבוה והאם עד שלא יקרה משהו לא יניחו לי?אנא עזרו לי!!!!!!!!!

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה