פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.2.2010 ביצעתי הזמנה טלפונית וכדי לקבל את המעיל והנעליים בסך של 50 ש"ח בחורה בשם נחמה אמרה לי שאני צריך להזמין עוד מוצר מהקטלוג אז בחרתי במראה בסך 24 ש"ח סה"כ ההזמנה שבוצעה 74 ש"ח. חשוב לציין שבעת ההזמנה נחמה אמרה לי שהמוצרים יגיעו תוך שבועיים.
בתאריך ה- 14.3.2010 מעל חודש מרגע ההזמנה ועדיין לא קיבלתי את המוצרים שהזמנתי דיברתי שוב עם שירות הלקוחות הפעם עם בחורה בשם שני והתלוננתי שההזמנה עדיין לא הגיע אז היא טענה שעד לתאריך 16.3.2010 אני אקבל אותה, ביקשתי ממנה לדבר עם מנהל והיא אמרה לי שב-24 השעות הקרובות יחזור אלי מנהל, כצפוי לא חזר אליי שום מנהל.
בתאריך 22.3.2010 הגיע הדואר שאני יכול לקחת את החבילה מהסניף בתאריך ה- 23.3.2010 החלטתי שאני כבר לא רוצה את החבילה(הוציאו את כל החשק).
ב- 24.3.2010 התקשרתי שוב לשירות הלקוחות ודיווחתי להם שרק עכשיו ההזמנה שלי הגיע ואני כבר לא מעוניין בה, יש שם מעיל שהזמנתי בחורף והוא הגיע בקיץ ויותר מזה בגלל השירות. הנציגה אמרה לי שהיה עיכוב בגלל חוסר במלאי של המראה והיא לא יודעת למה לא הודיעו לי ושהיא יכולה לתת לי כפיצוי שובר זיכוי של 20 ש"ח להזמנה הבאה, סירבתי ואמרתי לה שאני לא רוצה את ההזמנה אז היא אמרה לי להשאיר אותה בדואר והיא תחזור אליהם.(חשוב לציין שהבחורה דיברה ממש לא יפה כי הרי במקום לעשות אצלה הזמנה אני מתלונן...שוב השירות)
בסופו של דבר אחרי כל התהליך הארוך והציפייה להזמנה החלטתי ללכת לסניף הדואר לקחת את ההזמנה שכבר בוצעה ויותר לא להזמין מהם.
בתאריך ה- 25.3.2010 לקחתי את ההזמנה מסניף הדואר, הגעתי לבית, פתחתי את החבילה, יש מעיל, יש נעליים אבל אין מראה! (העיכוב לא היה בגלל המראה???)
מיד התקשרתי לשירות לקוחות לדווח להם אבל הם כבר סיימו את יום עבודתם אז השארתי הודעה במוקד ההזמנות כדי שידעו שדיווחתי על הבעיה.
בתאריך 28.3.2010 חזרו אליי משירות הלקוחות אמרתי להם על הבעיה שהמראה לא נמצאת, הדיבור של הנציגה לא היה נעים היא גם דאגה להשמיע לי בטון שלה שהיא לא מאמינה לי ואמרה לי שהיא תשלח לי את המראה בהזמנה הבאה אז הסברתי לה שלא תהיה הזמנה הבאה ואני רוצה זיכוי בכ"א, ושיש לי את הזכות ע"פ חוק להחזיר את המוצרים שקיבלתי בתוך 14 יום ואיך אנחנו עושים את זה? התשובה שקיבלתי ממנה זה "אדוני אין לי זמן זה ערב חג ויש לי עבודה" וכשאמרתי לה שזאת חוצפה ואני אפנה למנהלים היא אמרה לי "בסדר תעשה מה שאתה רוצה".
לסיכום אחרי חודש ו-20 יום לא קיבלתי את ההזמנה במלואה ואין לי מושג איך אני מחזיר להם את המוצרים שקיבלתי ומקבל זיכוי
אודה לכם אם תעזרו לי
בתודה מראש,
ליאור
עוגמת נפש סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה