פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח חורה וחיוב כ.אשראי למרות שהעסקה בוטלה עלפונית על ידי המוכר נושא התלונה:
רגב.בשם לייבוביץ אבי רגב בשם יהושוע ליבוביץ שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אחד העם 11 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
חמי בן 87 וחולה אלצהיימר. התקשר לרכוש מחברת עסקה טובה מד לחץ דם לכף יד ב 49 ש"ח על פי הפרסום.
בפועל הוגיעו לו שהוא "זכה להיות חבר מועדון" רק לא סיפרו לו שה עולה 45 שח' ! בנוסף גם "שידרגו" לו מד לחץ דם לזרוע - שכבר יש לו
כמו כן נתנו לו "מתנה" מיקרוגל וכלי אוכל וסרוויס וועוד ועוד.... בסכום נוסף של 3900 שח !!!והוא אפילו לא ידע שקנה את זה - הוא "זכה" בפרס!.
פניתי לקניה טובה ואחרי יומיים ולחצים כבדים חזרה אלי מנהלת קשרי לקוחות בשם טובה, ביום ה' 13 למאי 2010, והודיעה לי שהם החליטו לבטל את העסקה והחיוב של חברות במועדון יבוטל מיידית ומד לחץ דם ביקשתי שישלחו את הדגם שהוזמן תמורת חיוב של 49 שח בלבד
להפתעתי טובה אומרת לי – ביוזמתה שיש עוד עסקה בסך 3900 שח (שאני לא ידעתי עליה כלל וגם חמי לא היה מודע לכך שנשלחו איליו עוד פריטים) והיא החליטה כבר לפני שיחתנו שזה לא לעניין ועצרה את החיוב לפני שבוצע והיות והפריטים עדיין אצל השליחים ברעננה – היא תורה להם לא למסור ולהחזיר אותם למחסן. ביקשתי את פרטי השליחים על מנת שאוודא שהם לא מוסרים את הפריטים ומחזירים אותם למחסן וכך עשיתי. צלצלתי ומסרתי את מספרי החבילות והבחורה הבטיחה שהחבילות לא ימסרו ויוחזרו לשולח. נתתי לה א פרטיה של טובה מעסקה טובה כדי שתוכל לוודא את העניין.
היום ב 17 למאי 2010 התקשרו לחמי והודיעו לו שהוא חייב לקבל את החבילות, הופיעו בביתו והניחו אותן במרכז החדר. למותר לציין שהוא לא התנגד פיזית והשלים עם המצב אם אומרים שאין ברירה אז אין ברירה!! (לא לשכוח שהוא בן 87 וחולה אלצהיימר, נכה רדיפות הנאצים)
פניתי לוויזה לאומי והנציג היה מאוד נחמד וקואופרטיבי אבל הבהיר לי שאין ביכולתו לבטל את העסקה ברגע שהפריטים נמסרו. הוא הבטיח שיעשה מאמץ לדבר עם החברה ולשכנעם לבטל את העסקה.
לא ברור איך זה יהיה. אבל ברור לי שיש כאן שיטה לרמות ולהוליך שולל של חברה ללא מצפון!
כן ברור לי שאני אעשה כל שביכולתי להלחם בחברה הזו ושכמותה עד שישנו את דרך התנהלותם הלא הוגנת.
בברכה, רגב אבי
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף מיידית, שיבואו לאסוף את הסחורה שלהם בעצמם ויפרסמו התנצלות על דרך ביצוע העסקאות כולל פיטרי המוכרן שביצע את העסקה!! פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה