פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתנת יום נישואין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 10.6.2010 הזמנתי כיסוי מיטה בהזמנה מס' 9124356 , ובאתה שיחה עם מר אלעד שכנע אותי לעשות מנוי גולד לייף תמורת 450 ש"ח שנתי והבטיח לי שלוש מתנות יקרות ערך בשווי של 500 ש"ח כל מתנה לרגל יום הנישואין , יום מולדת לי ולאשתי . יום הנישואין שלי היה ב 5.7.2010 ולא שלחו כלום , אז התקשרתי ביום 6.7.2010 ובררתי את המתנה , נאמר לי כי אושרה לך מתנה לפי בחירה או קופסה בתוכה שמונה מברגים קטנים בשווי 10 שקלים או כפכפי ים בשווי 10 ש"ח . הגבתי בכעס לנציג המכירות ואמרתי לו אל תעשה ממני צחוק , כי אני מצפה למתנה בשווי 500 ש"ח לפי הבטחת מר אלעד . אז הוא התקפל ואמר לי אני אעביר את המסר לאלעד והוא יצור אתך קשר מיידי .
מאחר וכבודו של מר אלעד לא התייחס והמשיך בזלזולו , אז החלטתי לוותר על המתנה ולבטל את הוראת הקבע בחברת האשראי אם לא תתקבל התייחסות חיובית , יוקרתית ומיידית לפנייתי זו .
זלזול ועוגמת נפש והפסד כספי סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה -שימור קלוחות שם ותפקיד:
לקוח בצע מנוי קבל כיסוי מיטה קזבלנקה יוקרתי כיסויי כריות סט פדיקור חשמלי. מתנות בשווי המנוי. הלין כי לא קבל מתנת נישואין. תגובה:
ללקוח נשלח בזמנו כיסויי כריות נוספות +שעון לגבר כמתנת נישואין . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה