פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות סרק ושירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי מעסקה טובה טלפון. הטלפון לא היה תקין אך הוחלף לשביעות רצוני ללא תשלום באחר. בעת שיצרו אתי קשר שוכנעתי ע"י המוכרן של עסקה טובה לרכוש מנוי חודשי בהבטחה שמדי חודש יישלחו מתנות.
א. בחלוף חודש התברר שהמתנות הנ"ל מותנות בקנייה, מה שלא הוזכר בשיחה.
ב. למרות הנ"ל ב 17/8 שלחתי פקס למספר הפקס שבטופס ההזמנה ובו הזמנה למוצר+המתנות המובטחות.
ג. לאחר מכן התקשרתי פעמים לוודא שהפקס הגיע, בכל פעם אמרו שיחזרו אלי , לא חזרו וההזמנה לא הגיעה.
ד, ביום 7/9 התקשרתי ובקשתי האחראי/ת, ענתה לי גברת בשם שיר שברוב חוצפתה טענה שטעיתי בכך "שבחרתי" לשלוח פקס במקום לטלפן, תחילה טענה שמס' הפקס אינו שלהם, אח"כ אמרה ששייך למחלקה אחרת (הזמנות) ולא למחלקת שירות וזה לדעתה כמו להתקשר למקום אחר שלא שייך ושאר שטויות שתקצר היריעה מלפרטן כגון ציטוט:שאקנה קוטג' משטראוס ופנה למחלקת היבוא של שטראוס להתלונן....
ה שלחתי לה שוב הפקס אך במקום לטפל בהזמנה המשיכה בויכוח העקר ובטעוניה הטפשיים המחוצפים מדוע אני "אשמה" בכך שהנושא לא טופל.
הסברתי לה שאינני עובדת בעסקה טובה, אינני אמורה לדעת מי אחראי למה וזה גם לא מתפקידי.
ו.לאחר שהבנתי שהגברת רק מבזבזת זמן ולא פותרת הבעיות בקשתי לדבר עם מי שאחראי עליה אך היא טענה שאין כזה ובכך תמה השיחה.

הייתי מעדיפה לבטל המנוי ולנתק קשרי עם חברה בעלת שירות כה מזעזע.
כל הקודמים-כספי, בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה -מנהלת שימור לקחות שם ותפקיד:
לקוחה הלינה כי קבלה שלוחה של מעבד מזון+בלנדר מתנה מותנית ברכישה בעודה מנויה. תגובה:
ללקוחה נשלחו הטבות שאינן מותנות ברכישה וכמו כן הטבות למתנות מותנות ברכישה שאינן קשורות במנוי. לראיה , לקוחה בחרה לממש הטבה משתי האופציות.כמו כן את טלפון "פייר קרדן" המתקדם, העטים וצמיד הפנינים קבלה במתנת מנוי . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה