פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי , גסות רוח, חוסר סבלנות לשמוע את הבעיהו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כל בו שלום כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר הזמנה שקיבלתי התברר שחסר פריט , בפניתי לנציגת החברה
הופנתי לשירות הלקוחות המתנתי למעל מ-10דקות כאשר טקליטור המכירות
שוטף את מוחי וצורם את אוזני, נותקתי ללא מענה, שוב חזרתי למספר ושוב
ענה נציגת החברה שלא היתה מוכנה לשמוע (במקה של הזמנה מייד יש מענה
ושרות!) גם הפעם האוטומט של נציגת החברה ללא שום יחס העבירה אותי
לשרות הלקוחות וגם הפעם 10 דקות ללא מענה וניתוק וכך חזר בפעם השלישית
אינני רוצה את הפריט , ואבקש לא שלוח לי יותר קטלוגים ופרסומים או
מתנות..
.
בבלוקי תרצה האלון 2 נוה מגן רמת השרון 035494549 ת.ז.077142610

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה -שימור לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה בקשה לבטל הזמנה בשל הסיבה שציינה. תגובה:
לקוחה זוכתה לפי בקשתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה