קושי בביטול עסקה מרחוק-תוך 14 יום |
נושא התלונה: |
יום ראשון 17 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
אחד העם 11 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.10 רכשתי ( נוסף למתנה -סט צלחות ל-4 סועדים+כלי איחסון מפלסטיק}סט צלחות נוסף ב-100 ש"ח,משלוח 49.50 והשתתפות בהגרלה -25 ש"ח ,סה"כ-175 ש"ח .
נציג החברה התקשר אלי לאחר הרכישה ושכנע אותי לעשות מנוי ב-37.50 ש"ח לחודש כאשר סכום הרכישה יורד מסכום המנוי השנתי .
ב-17.10 קבלתי את הסחורה והתברר שהסחורה לא כפי שציפיתי-צלחות פשוטות מאוד ,קופסאות פלסטיק דקות ודומות יותר למוצר חד פעמי.החלטתי לבטל את המנוי בסך 450 ש"ח לשנה ולשלם רק עבור הקניה בסך 175 ש"ח.
נסיונותי ליצור קשר עם עסקה טובה נתקלו בקשיים ,טלפון שרות לקוחות מתנתק ,או שאינם וכאשר עונים מבקשים שאמסור מספר טלפון ויתקשרו אלי ,מתקשרים ומפנים אותי לאחת בשם מרים שעשתה את העיסקה עד היום לא התקשרה . שלחתי שני איימלים -לא נעניתי {מצורף העתק}
ההרגשה שלי שעסקה טובה מנסה למשוך זמן עד יעברו 14 יום בהם אני רשאי לבטל את העיסקה.
זו הנהלות קלקולת של בית עסק .
העתק של המייל :
שלום
ההתנהלות שלכם מאוד לא הוגנת מול לקוח. כתבתי לכם איימל ב-19.10.10 בשעה 10.38 ובאותו היום התקשרתי טלפונית ובשיחה שהייתה לי עם אחת הפקידות בקשתי לבטל את המנוי ולא נעניתי.
נאמר לי שאחת בשם מרים תתקשר אלי בנושא ,למה היא מחכה שיעברו 14 יום בהם אני יכול על פי חוק לבטל את העסקה ?
אני חוזר שנית ,לבטל את המנוי ב-הזמנה מספר 9246304 על סך 450.01 ש"ח ולחייב אותי על הרכישה שביצעתי בסך 170 ש"ח .
לבטל את המנוי ,אני לא רוצה בשום פנים ואופן להיות מנוי שלכם ,גם אם מרים תתקשר תשובתי בעינה עומדת ,לבטל את המנוי-חד וחלק .
כל יום אני אשלח לכם איימל זה עד שהמנוי יבוטל.
לצערי ,כך אתם ממאיסים עלי את עסקה טובה
שלום...
|
|
|
|
|