פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אחד העם 11 תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-אפריל 2010 הצטרפתי כחברת מועדון לעסקה טובה, עקב כך מדי חודש מקבלת בדואר פרוספקטים ומוצרים שונים לקניה, ב-10.10.10 התקשרתי לחב' על מנת להזמין תנור הלוגן חשמלי במחיר של 50 ש"ח כחברת מועדון + שולחן עיתונים בסך 139 ש"ח. נאמר לי שעקב חוסר במלאי התנור יגיע רק בינואר 2011, מכיון שלא הסכמתי לחכות עד ינואר ביקשתי משהו חלופי כחברת מועדון, הוצא לי מערכת פוליש לרצפה, בלי לראות במה מדובר הסכמתי, ונאמר לי שההזמנה תגיע תוך 14 יום. במהלך 15 יום מדי יום ניגשתי לת.ד. הנמצאת בר"ג (אני גרה בת"א) כדי לבדוק אם הגיעה ההזמנה. ב-25.10.10 לאחר 15 יום התקשרתי לעסקה טובה ע"מ לברר מה קורה עם ההזמנה שטרם הגיע, ואז להפתעתי ותדהמתי נאמר לי כי השולחן לא נמצא במלאי ויגיע רק בדצמבר. מיותר לציין את הפגיעה והזלזול שהרגשתי כלקוחה, אף אחד לא טרח להגיד לי שאין את השולחן במלאי בזמן ההזמנה, וגם במהלך תקופת ההמתנה, אם לא הייתי מתקשרת הייתי ממשיכה ללכת כל יום לת.ד. ע"מ לבדוק אם ההזמנה הגיעה, לא קיבלתי את טענת הנציגה, ואף ביקשתי שלפחות את המערכת פוליש ישלחו ואני לא אמורה לחכות עם זה עד דצמבר, נאמר לי כי ההזמנה נשלחת בהזמנה אחת ולא מפצלים, הועברתי לאחראית (מוריה) וביקשתי אף לבטל את הכרטיס מועדון, לטענתה אין אפשרות לבטל ובמידה ואבטל אמשיך לשלם את התשלומים החודשיים עד אפריל 2011. ברצוני לציין כי בזמן ששכנעו אותי לעשות את הכרטיס נאמר שאוכל לבטל מתי שארצה.
בסופו של דבר השיחה הסתיימה בזה שהכרטיס לא מבוטל, ההזמנה כולה תגיע רק בדצמבר, וישלח לי מתנת פיצוי, שאינני יודעת אף מהי ואם בכלל זה משהו שיהיה לי צורך בו.
אני המומה ופגועה מהיחס של החברה, מחכה לרגע שבוא יסתיים לי החברות במועדון שכל יום שעובר אני מצטערת על השניה הזו שלא סרבתי להצטרף כחברת מועדון, עד היום לא קיבלתי שום תמורה בעד הכסף שאני משלמת לחב' כל חודש.
עלבון סוג הנזק :
מבקשת לבטל את הכרטיס מועדון, בכפוף לכך כמובן שלא אמשיך לשלם עבורו כל חודש, לשלוח לי את ההזמנה בהקדם (עוד הרבה לפני דצמבר) ואף לפצל את ההזמנה (ללא חיוב דמי משלוח כפולים) פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה -מנהלת שימור לקוחו שם ותפקיד:
לקוחה בקשה לבטל מנוי שוחחה עם שימור לקוחות שוכנעה להשאיר קבלה פיצוי שובר בסך 100 שח בנוסף על מוצרים שקבלה יחד עם ההצטרפות אשר ביחד מגכסים את עלות המנוי. תגובה:
לקוחה קבלה שובר זיכוי בסך 100 שח ומימשה את הזכאות לאחר מכן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה