עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אחד העם 11 תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-אפריל 2010 הצטרפתי כחברת מועדון לעסקה טובה, עקב כך מדי חודש מקבלת בדואר פרוספקטים ומוצרים שונים לקניה, ב-10.10.10 התקשרתי לחב' על מנת להזמין תנור הלוגן חשמלי במחיר של 50 ש"ח כחברת מועדון + שולחן עיתונים בסך 139 ש"ח. נאמר לי שעקב חוסר במלאי התנור יגיע רק בינואר 2011, מכיון שלא הסכמתי לחכות עד ינואר ביקשתי משהו חלופי כחברת מועדון, הוצא לי מערכת פוליש לרצפה, בלי לראות במה מדובר הסכמתי, ונאמר לי שההזמנה תגיע תוך 14 יום. במהלך 15 יום מדי יום ניגשתי לת.ד. הנמצאת בר"ג (אני גרה בת"א) כדי לבדוק אם הגיעה ההזמנה. ב-25.10.10 לאחר 15 יום התקשרתי לעסקה טובה ע"מ לברר מה קורה עם ההזמנה שטרם הגיע, ואז להפתעתי ותדהמתי נאמר לי כי השולחן לא נמצא במלאי ויגיע רק בדצמבר. מיותר לציין את הפגיעה והזלזול שהרגשתי כלקוחה, אף אחד לא טרח להגיד לי שאין את השולחן במלאי בזמן ההזמנה, וגם במהלך תקופת ההמתנה, אם לא הייתי מתקשרת הייתי ממשיכה ללכת כל יום לת.ד. ע"מ לבדוק אם ההזמנה הגיעה, לא קיבלתי את טענת הנציגה, ואף ביקשתי שלפחות את המערכת פוליש ישלחו ואני לא אמורה לחכות עם זה עד דצמבר, נאמר לי כי ההזמנה נשלחת בהזמנה אחת ולא מפצלים, הועברתי לאחראית (מוריה) וביקשתי אף לבטל את הכרטיס מועדון, לטענתה אין אפשרות לבטל ובמידה ואבטל אמשיך לשלם את התשלומים החודשיים עד אפריל 2011. ברצוני לציין כי בזמן ששכנעו אותי לעשות את הכרטיס נאמר שאוכל לבטל מתי שארצה.
בסופו של דבר השיחה הסתיימה בזה שהכרטיס לא מבוטל, ההזמנה כולה תגיע רק בדצמבר, וישלח לי מתנת פיצוי, שאינני יודעת אף מהי ואם בכלל זה משהו שיהיה לי צורך בו.
אני המומה ופגועה מהיחס של החברה, מחכה לרגע שבוא יסתיים לי החברות במועדון שכל יום שעובר אני מצטערת על השניה הזו שלא סרבתי להצטרף כחברת מועדון, עד היום לא קיבלתי שום תמורה בעד הכסף שאני משלמת לחב' כל חודש.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
מבקשת לבטל את הכרטיס מועדון, בכפוף לכך כמובן שלא אמשיך לשלם עבורו כל חודש, לשלוח לי את ההזמנה בהקדם (עוד הרבה לפני דצמבר) ואף לפצל את ההזמנה (ללא חיוב דמי משלוח כפולים) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|