פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש. חוסר אמון והטעיה ע"י נציג שירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ראשי. ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
באוגוסט השנה ביקשתי לקבל בהטבה תיק מחוברת ישראכרט . בשיחת טלפון הסביר פקיד השיווק שכדאי לי להיות חברה בעסקה טובה. דבר שיקנה לי יתרונות וגם מגיע לי תיק ושעון מתנה ללא תשלום. החברות תעלה 39 ש"ח לחודש ל 12 חודשים.(הדברים רשומים אצלי). לאחר כ 20 יום משלא קיבלתי את ה"מתנה". פניתי לעסקה טובה שתענו שהיו חגים וזה יגיע. בינתיים קיבלתי חיוב ישראכרט שמורידים 50.99 ש"ח לחודש כפול 12 תשלומים!!!!! פניתי במידית ואף שלחתי פקס שהונו אותי ולא לזה הסכמתי. מה גם שעדיין לא קיבלתי את האמור. לבטל לאלתר את העיסקה. עד היום (31.10.10)לא נעניתי והורידו תשלום נוסף החודש. פניתי היום שוב לעיסקה טובה שהפנו לשירות לקוחות , שהפנו למזכירה וזו הבטיחה שאם אשאיר טל. יחזרו אלי בהקדם. לציין שמאוגוסט עד היום לא קיבלתי עדיין את ה"מתנה" המוצעת וממשיכים להוריד סכומים שלא דובר בהם. מבקשת ל א ל ת ר!!!! לבטל העסקה ולזכות אותי בחיובים. לא רוצה חברות בעסקה שכזאת ולא רוצה " מתנות". מצפה לביטול מהיר וזיכוי. תודה מלי
עוגמת נפש והטעיה סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה -מנהלת שימור לקוחו שם ותפקיד:
לקוחה בקשה לבטל מנוי . הכחישה עסקה וזוכתה במלא הסכום. תגובה:
לקוחה קבלה זיכוי מלא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה