|
|
|
|
|
|
שרות כושל של החברה ולאחר התנצלות עדין לא עומדים במה שמבטיחים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר תקופה של מספר חודשים כמנויה ל"עסקה טובה" עם יחס כושל של נציגי שרות הבטחות של נציגים + אחראים בשרות לקוחות גם אין פעם שמתקשרים ועונים ועד שעונים מבטיחים שיחזרו אלינו ועד שחוזרים אז הנציגים מרשים לעצמם לנתק טלפון ללקוח בפרצוף ורק אחרי ששולחים הודעה לא נחמדה במייל אז נזכרים לייצור קשר למה לפני יכולנו להתקשר עשרות פעמים ואין מענה ועדיין משבוע שעבר אני ממתינה לפקס שאמור להגיע מאחראית או מנהלת שרות לקוחות בשם יפה ועדיין אני מתינה ומי יודע עד מתי?
|
בזבוז זמן וחברה שמשפילה את לקוחותיה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
עסקה טובה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|