פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
המרכזנית שיכנעה אותי לעשות מנוי לעיסקה טובה. לא יודעת כיצד השתכנעתי. לאחר כיומיים ביקשתי לבטל ואז נאמר לי במידה שאני מבטלת אפסיד חלק מהתשלום ולא כדאי לי כך לדבריה. התקשרתי שוב עשרות פעמים והתשובה יחזרו אליך . מאז לא חזרו. מה לעשות?

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה- מנהלת שימור לקוחו שם ותפקיד:
לקוחה בקשה לבטל מנוי בתאריך 27/3 סוכם עימה שובר זיכוי שנוצל בחלקו על סט סירים. תגובה:
בחודש מאי לקוחה שוחחה עם נציגת שירות החליטה להשאר מנויה וויתרה על יתרת השובר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה