פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין רכישה בניגוד לסיכם עסקה שבוצעה טלפונית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בצעתי רכישה של כסוי מיטה דרך קופון ידיעות אחרונות נאמר לי שע"מ לקבלו חייבת לרכוש מוצר מהחוברת ואכן רכשתי זוג נעלי בית בסך כ30 ש"ח, למחרת הרכישה התקשרה אלי נציגה מטעמכם בשם כוכבית והציעה לי לרכוש כרטיס פלטיניום ובתמורה היא תבטל החיוב בגין כסוי המיטה ותעניק לי מתנות אותן ציינה בפני : סט סירים, mp 3, כולל כיסוי המיטה,טלפון,חודשיים חינם מדמי המנוי,ו מנוי לאישה ל 4 גליונות, חייבת לציין שהיא היתה אדיבה ונעימה ציינה שהיא מ vip ומסרה לי את מס' השלוחה שלה, כעבור מס ימים קבלתי חבילה בדואר רשום בתוכה חיוב בגין כיסוי המיטה בסך כ80 ש"ח לאחר מס שיחות שבחלקן היו לא נעימות חזרו אלי ושמו אותי ללעג רציתי לבטל את העיסקה כוכבית חזרה אלי ושכנעה אותי שחבל כי אפסיד השתכנעתי לצערי וקבלתי את החבילה השנייה ובה חיוב של 820 ש"ח נדהמתי כי זה לא מה שסוכם איתי, היום חזרה אלי כוכבית והכחישה את הבטחותיה ואת תוכן הדברים שסוכמו, טענה שהדברים הוקלטו והלוואי שאכן השיחות מוקלטות דבר שיוכיח את אמיתות דברי, בסיומה של השיחה הציעה שאחזיר לה כל הפריטים בדואר רשום ושיחזרו אלי מהשירות כדי לתאם אני אכן לקוחה שמבצעת רכישות רבות דרככם ולא התאכזבתי עד למקרה זה, מה גם שלתומי חשבתי שברגע שידיעות אחרונות עיתון שאני מנוייה שלו מחלק קופונים אזי יש לי על מי לסמוך וצר לי שהתאכזבתי והושמתי ללעג ולקלס וחוייבתי בניגוד לסיכום פרטי העסקה הטלפונית, לאור הנ"ל אבקש/ שנציג בכיר יחזור אלי בדחיפות ללבן את הדברים ולהסדירם ושומרת לעצמי הזכות לנקוט באמצעים העומדים לרשותי להמשך טיפול במקרה המצער בברכה, זהבה תוהמי 0523989294
כספי סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור שם ותפקיד:
לא הצלחנו להשיגך בנייד שהשארת. צרי עימי קשר טלפוני בישיר שלי: 03-7952010 תגובה:
ניתן טלפון ישיר ליצירת קשר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה