פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עסקה רעה 9475235 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אחד העם 11 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים, לא זוכרת תאריכים במדוייק, רכשה אחותי מחטב שרירים דיגיטלי, הובטח שתוך 14 ימי עבודה נקבל את המכשיר, התקשרתי עבורה לאחר כשבועיים ואמרו שהמוצר נשלח ואנו אמורים לקבלו תוך יום יומיים, חלף לו שבוע והתקשרתי שוב, אמרו שכנראה שמתעכב בדואר, התקשרתי לאחר כשבוע נוסף, אמרו שלא מבינים מדוע לא קיבלתי את המוצר, אף אחד מהנציגות לא חשבה להתקשר לדואר או לבדוק יותר לעומק, שבועים לאחר מכן כשאני באמת כבר עומדת לוותר, ענתה לי נציגה מקסימה בשם מלי שהגדילה ראש ובבדיקה התברר שהמשלוח נשלח לכתובת אחרת לבעלת שם זהה, הבטיחה לי שתעביר הלאה ונתנה לי מס הזמנה חדש, אמרה שכרגע אין במלאי והיא מבטיחה 1/8 אקבל את המשלוח.
בערך ב-3/8 התקשרתי ונציגה אמרה שהלקוחה שקיבלה בטעות את המשלוח שלי עוד לא החזירה !!!!!!!!!!!!!!!!??????????? שאלתי אם רצינית, היא כנראה הרגישה מטופשת ואמרה שתעביר למנהלת, כמובן לא חזרו אלי, שתקשרתי שוב למחרת ואמרו שהמכשיר בשעה טובה עבר לדואר, בקיצור לא הלאה בעוד תשובות מטומטמות שקיבלתי, כשהחלטתי שאני מוותרת, התקשרו אלי ביום רביעי האחרון מדואר ישראל ואמרו שהמשלוח יגיע ביקשתי ביום שישי, ביום שישי בשעה שמונה בבוקר קיבלנו את המשלוח, השמחה הייתה רבה, כמעט והזמנו את כל שכנינו להשתתף בשמחה, פתחתי את החבילה בהתרגשות רבה ומצאתי גם מכתב שאומר: במסגרת שיפור השרות ללקוחותינו הוחלט בישיבת הנהלה מיוחדת להעניק לך במקום הדגם שהוזמן דגם משודרג וזאת ללא כל תשלום נוסף !!!!~, התרגשנו מאד פתחנו את החבילה ומצאנו בתוכה מן צעצוע, חיקוי עלוב ביותר של מה שהזמנו, באמת עד היכן יכולה להגיע התייחסות מזלזלת שכזו, כמובן שהחלטתי שאני לא משתמשת במה שנשלח וביום ראשון אבקש לבטל את העסקה, למרות שלדעתי אחרי כל הזלזול הזה הייתי אמורה לקבל פיצוי כלשהו. למחרת בשבת אחותי אמרה לי " עיזבי בואי נשאר עם המכשיר שקיבלנו ונבטל את המנוי החודשי, פתחנו את המכשיר, הכנסנו סוללה וראה זה פלא המכשיר לא עובד !!!!!!
אין לי מושג איך אני מתקשרת עם אטימות כזו, לכן אני מבקשת את עזרתכם.
עלבון סוג הנזק :
ביטול העסקה במיידי + פיצוי פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם-מנהלת שימור שם ותפקיד:
שוחחנו עם לקוחה אשר הסכימה לנסות את המוצר לפי הנחייה ולא עובד, אין בעייה לבטל תגובה:
ראו פיתרון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה