|
|
|
|
|
|
רכישות שקניתי דרך הטלפון בעסקה טובה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' אחד העם 11 ת"ד 29456 מיקוד 61293 |
כתובת: |
איזור מרכז |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי כמה פעמים דרך עסקה טובה במהלך חודש ספטמבר וחודש אוקטובר האחד היה מוצר לניקוי שריטות ברכב והשני 3 סירים , עד היום לא קיבלתי את הרכישות הללו למרות פניות חוזרות ונשנות אליהם לא קיבלתי דבר , בפעם האחרונה שהתקשרתי למוקד שלהם הודיעו לי כי החבילה הגיעה אליי אך לא נתקבלה בכתובת , הדבר הזה הוא שקר וכזה לא קיבלתי מעסקה טובה שום חבילה בשום כתובת שמופיעה אצלם , הם פשוט חייבו את כרטיס האשראי שלי לגבי רכישות אלו למרות שהם כנראה מעולם לא שלחו את המוצרים , כמו"כ ביקשתי מהמוקדנית כי תשלח לי זיכוי של כרטיס האשראי היא אמרה לי שיגיע בדואר אבל גם זה לא הגיע , אני מבקשת לקבל את ךהמוצרים שהזמנתי ואם הדבר אינו אפשרי אני מבקשת שיזכו את כרטיס האשראי שלי אבל אני מבקשת לקבל הוכחה שהם עושים זאת שישלחו לי בפקס ביצוע הביטול בחב' האשראי
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני מבקשת לקבל לאלתר את 2 המוצרים שהזמנתי ובמידה ולא אני מבקשת הוכחה כתובה בפקס לכך שהם זיכו אותי בכרטיס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עסקה טובה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יפה -מנהלת שימור לקוחו |
שם ותפקיד: |
לקוחה פנתה לשירות הוציאו לה חבילה נוספת של השירות לאחר שחבילה ראשונה חזרה עקב דרישה. מס הרשום של החבילה החדשה שיצאה הינוCI75382395194והיא נמצאת מתאריך 3/11 ביחידת הדואר המרכזית ממתינה ללקוחה. מוזמנית לגשת ולקבלה עם ת.ז.
בכבוד רב
יפה אברהם |
תגובה: |
ראו את הרשום לעיל |
פתרון: |
|
|
|