פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח לא הגיע לכתובת הנכונה ואין אפשרות לתקשר עם שרות לקוחות. נושא התלונה:
דוד פרדי (פרד) שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות לא מועט, קיבלתי מכתב על מתנה שמגיעה לי, פניתי מיד טלפונית ורכשתי עוד משהו עם המתנהץ ביקשתי שיעדכנו את הכתובת שלי עקב מעבר דירה, כדי שלא יגיע לכתובת הקודמת ונאמר לי שאכן זה בוצע, נאמר לי גם שתוך שבועיים אקבל את המוצרים. חיכיתי מעל 3 שבועות והתקשרתי, נתנו לי מספר משלוח ואמרו שזה מחכה בדואר (לא קיבלתי שום "הזמנה" מהדואר לקבל חבילה).
נסעתי לדואר ולאחר בירור קצר התברר שהחבילה נשלחה אמנם אבל, לכתובת הישנה.
צילצלתי לחברה ולאחר מספר לא קטן של נסיונות והמתנות ארוכות נאמר לי שהכל יטופל ומיד שולחים לי חבילה אחרת לכתובת הנכונה (בחורה בשם אורלי).
חיכיתי עוד שבועיים, כלום לא הגיע. התחלתי שוב בסבב טלפוני, כל פעם המתנה על הקו דקות ארוכות ואז נאמר להשאיר מספר טלפון ויחזרו אלי, כלום לא חזרו ולא כלום. שוב ניסיתי לאחר יום, אותו הסיפור, המתנה והבטחה שיחזרו אלי, כמובן, לא חזרו אלי, נסיון שלישי לאחר כיומיים וכמובן אין תוצאות. אני כבר מעל שבועיים מנסה מידי פעם ליצור קשרים חוזרים אך ללא תוצאות, המתנות ארוכות מאד עם עצבים.
עוגמת נפש, עלבון וזילזול בלקוח וכמובן, עצבים ותסכול. סוג הנזק :
משלוח מידי של המוצרים עם הודעה טלפונית וכמובן פיצוי כספי או פריטים לפי רצוני. פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
חבילה חזרה עקב כתובת שגויה בתאריך 17/11. תגובה:
לקוחה פנתה לשירות בטענה שלאר קבלה חבילה והוציאו חבילה נוספת שכבר סופקה ב25/11 והובטח פיצוי בהזמנה הבאה. בכבוד רב ,יפה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה