פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות ושירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף ספטמבר 2011 רציתי לממש קופון של "ידיעות אחרונות". נציגת השירות הצליחה לשכנע אותי לשדרג המוצר תמורת תשלום (פי שניים מהעלות המקורית) ובנוסף להצטרף למועדון ה - VIP שלהם, תמורת תשלום חד פעמי - כפי שנאמר אז, אך זכה להכחשה מהירה מיד אח"כ. לדבריה גם הייתי זכאית למתנה מיידית תמורת השדרוג והתשלום למועדון. בחישוב שלי המחירים היו צריכים להתקזז.
הרבה לפני שהגיע המוצר (רק בתחילת חודש נובמבר) כבר חויב כרטיס האשראי שלי, בסכום של כ - פי 5 מהעיסקה המקורית. מאז אני מנסה, ללא הצלחה לבטל את העיסקה. גב' יפה מקפידה להתקשר אל ביתי למרות שהשארתי בידי נציג המכירות את מספר הנייד שלי, ואז כמובן הלקוחה לא זמינה. הפריטים שהגיעו, כאמור רק בתחילת נובמבר, הגיעו בארגז קרוע ופתוח כולו, כך שגם לא ניתן היה לוודא אם מה שהוזמן הוא גם מה שסופק. סירבתי לקבל את החבילה ואף צילמתי אותה. בושה וכלימה לשלוח ללקוח חבילה של מוצרים בצורה כזו. אין גבול לזלזול.
כבר כחודש שאני מנסה ליצור קשר עם גב' יפה אך אין מענה בטלפון אותו השאירה במענה הקולי שלי.
אין לעשות כל עסקה עם עסקה טובה. חוסר אמינות בכל הדרגים. חוסר מקצועיות ואפס תודעת שרות.
כספי סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
ראו הרשום למטה תגובה:
חבילה של הלקוחה חזרה עקב אי דרישה. לא התקבלה בשירות הודעה על ביטול עסקה . ניסינו ליצור קשר אך הטלפון המעודכן היה שגוי. נשלח מכתב רשום. היום שוחחנו עם לקוחה והוחלט לזכות מלא. לקוחה שבעת רצון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה