פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא חוזרים טלפונית לאחר פנייה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר פניות רבות לחברה למען ביטול "פלטינה" את הכרטיס החליט לכתוב תלונה.
השירות שנכפתה עלי, תוך ניצול תמימותם ואת חוסר הידע של השפה. הבטיחו לי כי בכל זמן נתון אני יכול להפסיק את השימוש בשירות. הבטיחו מוצרים מעולים במחירים מוזלים ומתנות עבור שמחות משפחתיות.
הסחורות היו בעיקר באיכות ירודה. "מתנות" - כל אלה באו שום דבר מועיל. "הפתעות" - את הדברים כי המשפחה שלנו לא להשתמש מטעמים דתיים. הגדלים אינם תואמים. יש דברים שיש לי נשלח בחזרה, ואני הובטח פיצוי.
כאשר החלטתי לסגור את הכרטיס, פקידה אמרה לי שאני צריכה את הכסף לחברה.
ניסיתי לקבל שירות בשפה הרוסית. על שירות לקוחות לא ניתן ליצור קשר. הזמנות במחלקת הבטיח להעביר את הבקשה שלי, אני מחכה 2 שבועות. התשובה היא לא.
לכל הנוגעים בדבר!
להיזהר לקנות דרך עסקה טובה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
לקוח הצטרף למנוי חודש מאי ש.ז. קבל במתנות כותונת לאישה , חלוק לאישה חלוק פליס לגבר+מד לחץ דם 60 זכרונות+מרחיק מזיקים +שובר 100 שח. בנוסף בצע הזמנה והחזיר מחטב לגוף עקב אי התאמת מידה וקבל שובר זיכוי 120 שח. תגובה:
היות ולקוח מימש הטבות מנוי עד לחודש אוגוסט ש.ז. וקבל מוצרים עם הצטרפותו הוחלט לזכותו בחלק היחסי בסך 100 שח לאחר קיזוז עלות מוצרים 460+דמ"ב +3 חודשי מנוי. (שוברפיצוי שקבל בסך 100 ש"ח מבוטל)
כמו כן בוטל שובר 120 שקבל בגין מחטב ולקוח זוכה בכרטיס. בכבוד רב , יפה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה