פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום חודשי לעיסקה טובה ללא תגמול הולם. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כל חודש אני משלמת 30 שח ומקבלת פירסום למתנות שאין לי בהם שום צורך ולכן לא מזמינה כלום. החודש ממש תיסכל אותי לראות את מתנות הילדים שעולים בחנות לידי 2 שח. התקשרתי להביע את תיסכולי ופשוט שיחקו בי העבירו אותי ממענה למענה ללא מענה שערך כחצי שעה על חשבוני ולבסוף ניתקו אותי. אני מבקשת לקבל תמורה ל30 שח שלי כל חודש או לבטל את העיסקה ולקבל את כספי חזרה. מבחינתי זה יכול להיות גם מצעים או דבר שימושי אחר ולבד שיהיה המצעים לדוגמא בצבע נורמלי כמו כחול לדוגמא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תמורה משתלמת עבור כספי פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה -מנהלת שימור לקוחו שם ותפקיד:
לא הצלחתי להשיגך טלפונית. הנייד שציינת לא שלך.
תגובה:
אבקשך ליצור עימי קשר בטל 03/7952010 . בברכה , יפה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה