פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת משענות גב< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אחד העם 11 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
1. בתאריך 07/05/12 הזמנתי 2 משענות גב , לפי הצעת "עסקה טובה " באינטרנט , בסכום כולל של 59.80 ₪. (מס' הזמנה 5519-3805-3698-3193.)
2. בתאריך 10/05/12 טלפנה אלי גב' אורלי "מעסקה טובה" . היא אשרה את ההזמנה אולם הסבירה לי כי עקב היותי חבר אצלם היא תשלח לי את המוצר בחינם.
3. תוך כדי שיחה היא אמרה לי שחברותי אצלם הסתיימה ב 01/05/12 ועל כן היא מחדשת את חברותי לשנה וחצי נוספת בתשלומים חודשיים של 45 ₪ לחודש ואני זכאי למתנות נוספות .
4. לתדהמתי חויבתי על ידי "עסקה טובה" בחיוב אחד בסך של 774 ₪ בניגוד למה שסיכמנו . אבל בכלל כל עניין חידוש החברות אינו נכון ומהווה הטעיה ,הואיל ואני רשום כבר אצלם כחבר , לשנה ,מיום 18/12/11 ועד 18/12/12.
5. שוחחתי על כך עם גב' בת -אל וגב' יפה מ"עסקה טובה". סיכמנו שהחיוב בסך 774 ₪ יבוטל ושיחייבו אותי רק עבור שתי משענות הגב בסך של כ 60 ₪. (כתגמול עבור עוגמת הנפש אקבל שעון לגבר ועט מהודר והמשלוח על חשבונם).
6. ושוב בניגוד למה שסוכם לא זוכיתי במלוא הסכום השגוי של 774 ₪ אלא בסך 650 ₪. כלומר אני משלם עבור 2 משענות הגב סך של 124 ₪ במקום 60 ₪ שהיה צריך להיות . ואני שואל מדוע ?
7. שיחות טלפון נוספות שניהלתי לברר העניין נענו בלשון בוטה ולא עניינית.
8. אשמח לקבל תשובה ברורה לכל עוגמת הנפש שעברתי. עלי לציין כהערה כללית שאדיבות לא עולה כסף וכי יש לנהל עסקים מתוך יושר וכבוד ולא כפי שתיארתי לעייל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
הנושא טופל ישירות מול הלקוחה תגובה:
הנושא טופל ישירות מול הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה