פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול אזרחים מבוגרים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב העם 11תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים התקשרו לחמותי והציעו לה מספר מתנות ללא עלות ,מסרו לה שיש לה 2000 כוכבים ומגיע לה מתנות.שוב,אני מציינת ללא עלות כלל. אתמול התקבלה החבילה ובה חשבונית ובה נרשם כי היא מחוייבת בסך 1440 ש״ח. (אני מדברת על אישה בת כמעט 80)התקשרתי לחברה לשרות הלקוחות וענתה לי נציגה שלא היתה מוכנה להקשיב וענתה כמו ״תקליט״ ביקשתי לבטל את החיוב ושישלחו שליח לקחת את החבילה מאחר והיא לא אישרה חיוב בכרטיס האשראי(מס׳ הכרטיס נמצא ברשותם מעסקאות קודמות) אך תשובתה היתה אין מה לעשות מנהל יחזור אלייך. אני רוצה לציין כי הם מנצלים את האוכלוסיה המבוגרת ומשתמשים בכרטיסי אשראי ללא אישור תוך הבטחות שווא. אודה לתגובתכם.

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
היום, שוחחנו עם שושנה הלקוחה עצמה. בניגוד לנכתב בתלונה לקוחה ציינה כי אינה זוכרת מה נאמר לה לגבי החיוב כי היא אישה מבוגרת. אין הגיון לא לומר ללקוח את החיוב כי לקוח מקבל חשבונית עם נוהל ביטול גמיש מכל סיבה . כמו כן, לקוחה הכחישה העסקה בחברת האשראי עוד בטרם פנתה אלינו לביטול. תגובה:
אנו נשלח הודעת ביטול לחברת האשראי עם קבלת החבילה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה