|
|
|
|
|
|
אי אספקת מוצר שנגבה כבר התשלום בעבורו |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
אחד העם 11 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי 12 רכשתי באמצעות גרופון שובר ל- 8 פנסים סולאריים
רשמתי את המען של העבודה שלי.
לאחר שראיתי שהתשלום נגבה מחשבוני וטרם קיבלתי את המשלוח החלתי בסדרת טלפונים ונקלעתי לטרטור מתמשך.
בתאריך 20/6/12 שוחחתי עם אודליה נציגת עיסקה טובה באינטרנט שאמרה לי שעדיף שהמוצר ישלח לביתי הסכמתי והוספתי תשלום על שירות שליחים.
נכון להיום 9/7/12 טרם קיבלתי את המוצר.
אני משאירה הודעות שיצרו עימי קשר ללא הועיל.
מס' הזמנה חדש שנמסרה לי על ידי אודליה היא 9715277.
אנא עזרו לי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני מעוניינת במוצר שיתקבל אצלי עד סוף השבוע או קבלת הכסף ששולם על המוצר + תשלום על שירותי שליח + פיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עסקה טובה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יפה מנהלת שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
חבילה נשלחה פעמיים לכתובת מסוימת לבקשת הלקוחה.
|
תגובה: |
היום, סוכם עם הלקוחה על משלוח של חבילה נוספת לכתובת חדשה על פי בקשת לקוחה. |
פתרון: |
|
|
|