|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי שולחן מתקפל לנוחות אבא שלי בן ה-85 ההזמנה הגיע כמובטח אחרי 14 יום.בדואר להפתעתי הקרטון היה פתוח(היו בו 3 מוצרים שהזמנתי) ובתוכו גם השולחן באריזה פתוחה ומקומטת דבר שבישר רעות ואכן לא היתה לי בשורה טובה מדף השולחן עשוי פלסטיק היה שבור וסדוק ולא ניתן לשימוש ואפילו מסוכן התאכזבתי מאוד התקשרתי לשירות לקוחות ושם ענתה לי דפנה שהבטיחה שתשלח שולחן חלופי שיגיע עד 16.8.12 ואז אצטרך שוב להטריח את עצמי לסניף הדואר שנמצא די רחוק ממקום מגורי.אכן עוגמת נפש.אז לפחות בואו נקווה שאחרי כל התלונות עסקה טובה תעמוד במילתה.ואז אכתוב מילה טובה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שליחת מוצר חדש ותקין במהרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עסקה טובה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יפה- מנהלת שימור לקוחו |
שם ותפקיד: |
לקוחה שוחחה היום עם מחלקת השירות ואכו יישלח שולחן חדש ולאחר בדיקה מבלי להטריח את הלקוחה להחזיר הפגום. |
תגובה: |
ראה הנ"ל |
פתרון: |
|
|
|