|
|
|
|
|
|
שירות לא תקין |
נושא התלונה: |
יום שלישי 07 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תל אביב ת.ד 29456 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר לצערי רכשתי מנוי בחברה"מועדון יוקרתי של עסקה טובה" בעלות של 29.90 שח בכל חודש-עד חודש אוגוסט לא בצעתי שום הזמנה כי לא מצאתי דבר ,כשברשותי קופון חברה על סך מאה שקלים הנחה.החודש החלטתי להזמין מס' מוצרים מהקטלוג-החל מ31/7 אני מחייגת להזמין וכששומעים שיש לי קופון כל נציג עונה"אני לא מטפל בזה עוד מעט יחזרו אליך" כך היה בכל יום כאשר חזרה אליי אתמול נציגה בשעה 12:00 בערך -הסברתי כי בקשתי שיצרו קשר ב9 ולא עכשיו כי כעת אינני בבית,הנציגה ענתה"אם אזכור אותך אתקשר"-עניתי לה אם תזכרי אותי??על מה אני לקוחת מועדון שתעשי לי טובה ותזכרי אותי??לאחר כ5 דק' חזרה אליי נציגה בשם ז'אנה שפשוט לא התנצלה כאלו כך אמור להיות ואמרה שתחזור אלי ב13:30-חזרה אליי ב14:00 בצעתי מולה את ההזמנה ובקשתי לבטל את המועדון הזה כי שום דבר טוב לא קרה ואני סתם מבזבזת כסף בכל חודש לחינם,שאפילו שירות טוב לא נתנו לי.ענתה כי זה בלתי אפשרי עד חודש ינואר 13,כידוע לי היום בשום חברה אין התחייבות לא לתכנית ולא למועדון-האם תוכלו לעזור לי לבטל את המועדון הזה ולהסביר לחברה כזו כיצד עובדים?
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול המועדון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עסקה טובה שירות לקוחות
, תגובה:
|
יפה מנהלת שימור לקוחות |
שם ותפקיד: |
לקוחה טופלה ובוטל המנוי למעט מוצרחיןם שהזמינה בגינו. |
תגובה: |
ראה הנ"ל |
פתרון: |
|
|
|