פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי ושירות גרוע מצד נציגי החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עסקה טובה בע"מ ת.ד. 29456 מיקוד 65143 כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בחודש מאי 2012 רכשתי נעלי פיטנס מחברת עסקה טובה בעקבות דיל שראיתי באינטרנט ובהזדמנות זו שכנע אותי אחד מנציגי החברה (אברהם) לעשות מנוי לחברה . במהלך שיחתנו הוא ציין מספר דברים חשובים שחשוב לי לציין:
א. לאחר ששאלתי מספר פעמים הוא הבטיח לי שאוכל לבטל את המנוי בכל שלב שארצה הוא הדגיש שלא אחרי חודש או חודשיים אבל כעבור מספר חודשים אוכל לבטל ללא שום התחייבות או תשלום מעבר לחודשים שבהם אהיה מנויה.
ב. הוא ציין שבזכות הרכישה שעשיתי של הנעליים ובזכות הצטרפותי למועדון אני זכאית כמתנה = חינם ל-4 מתנות שהחברה תשלח אלי באופן אקראי. בנוסף הוא ציין שהחברה כל כמה זמן שולחת מתנות לחברי המועדון ולקוח יכול לקבל בין 10-14 מתנות במהלך השנה בה הוא מנוי.
שוב חזרתי והדגשתי - האם אצטרך לשלם עבור המתנות האלה בכל שלב שהוא ? והוא ענה בפירוש שלא.

לצערי הרב עשיתי את המנוי בתשלום של 30 שקלים בחודש.
כעבור ארבעה חודשים בהם ראיתי כי אין לי שום עניין במנוי וכי איני מוצאת דברים שמעניינים אותי לרכוש וכמו כן לא מקבלת מהחברה שום מתנה או משהו כזה כפי שאברהם ציין והחלטתי לבטל . יצרתי קשר עם אברהם לפני מספר ימים וביקשתי לבטל את המנוי .
ראשית הוא ענה לי בכך שאני צריכה לשלם את הפרש החודשים שנשארו עד השנה , כביכול מה שנראה כמו התחייבות .
שנית הוא ציין שאני צריכה לשלם על המתנות שקיבלתי בעת הצטרפותי לחברה. דבר שלא נשמע הגיוני בעליל מאחר והוא הדגיש כי המתנות נשלחות אלי במתנה בעקבות הרכישה ובעקבות הצטרפותי.
ביקשתי לדבר עם מנהל ולזה הוא ענה יחזרו אלייך תוך שבעה ימים מה שגם לא נראה הגיוני בכל זאת חיכיתי.

היום חזרה אליי מנהלת שימור לקוחות בשם יפה . ראשית היא אכן דרשה ממני לשלם את ההפרש וכשהסברתי לה שאין בכוונתי לשלם עוד שקל מעבר למה שכבר שילמתי היא הסבירה שהדבר היחיד שהיא יכולה לעשות בשבילי זה לחייב אותי ב-150 שקלים על המתנות שקיבלתי כשהצטרפתי .
ניסיתי לבקש שתוציא את השיחות המוקלטות ביני לבין אברהם בכדי להוכיח שהוא הדגיש שלא אצטרך לשלם עבור המתנות הללו בשום שלב אך היא סירבה וטענה שהם לא שומרים שיחות מעבר לשלושה חודשים . בכל זאת התעקשתי והיא טענה שהיא יכולה להוציא את השיחה רק אם אתן לה יום מדויק ושעה שדיברתי עם הנציג, כמובן שזה לא זכור לי ....והיא סירבה בכל תוקף לבדוק אפשרויות אחרות.

חשוב לי לציין לאחר בדיקה בחשבונות האשראי שלי שרכשתי ערכת מניקור פדיקור ב-20 שקלים ומחטב ב-40 שקלים שעל זה ניתן לראות חיוב בפירוט האשראי שלי ..ערכת המניקור הגיעה אלי תקולה ולכן ביקשתי להחליף אותה אך הנציג אברהם כאמור אמר שאשמור לי את שתיהן כי גם ככה לחברה אין מה לעשות עם התקולה .
שנית קיבלתי מחטב שלא היה במידתי וביקשתי מאברהם להחליף לי ...הוא שלח לי מחטב חדש ושוב התעקש שאשאיר את שניהם אצלי כי הוא שכח לצרף לי בול גוביינא. בכל מקרה על שני המוצרים ירדו לי חיובים נוספים של 20+40 שקלים

בנוגע למתנות: קיבלתי עוד ארבעה מוצרים שלא זכורים לי כחודש לאחר ההצטרפות למנוי -לא עשיתי בהם שימוש . ראיתי בהם מתנה לא שימושית עבור ההצטרפות למנוי ולרגע לא העליתי על דעתי שאצטרך לשלם עליה . מה שכן זכור לי בפירוש הוא שקיבלתי מעין צעצוע קטן לילדים שמחירו לכל היותר 10 שקלים אם לא פחות והתקשרתי לאברהם ואמרתי לו בפירוש שאין לי מה לעשות עם זה מלבד לתת את זה מתנה לאחד מבני הדודים הקטנים שלי (וכך היה) ...הוא אמר ששליחת המתנות היא אקראית ואין לו מה לעשות.

הדבר הכי מאכזב בכל הנושא הוא השירות הגרוע שקיבלתי מכלל הנציגים/מנהלים שדיברו איתי לאורך התקופה . הרגשתי זלזול בטון הדיבור של המנהלות היום (יפה ושושי) , כאילו לא אכפת להן בכלל מה דעתי /עמדתי או מה נאמר לי בעת הצטרפותי לחברה .
אני כמובן לא מקבלת את הגישה הזו , אני מתעקשת שכל זמן שלא מוציאים תיעוד שיחות ביני לבין אברהם המנוי יבוטל ללא שום חיוב נוסף . אני כמובן לא מבקשת החזר כספי על אף חודש ממה שכבר ירד . אבל מבקשת לא לשלם על המתנות שנשלחו אלי.
אין לי בעיה אם ישלח לי בו גוביינא להחזיר את הדברים שקיבלתי ונותרו אצלי כגון: כיסוי מגהץ, אלבום תמונות ומגב (שלא היה לי בו שימוש ואני לא יודעת מאיפה להשיג קרטון גדול כל כך בכדי להחזירו) בכל אופן כל מוצר שנשלח ונמצא ברשותי אחזיר במידה וישלח אלי בול ואבקש לא להיות מחויבת על כלום . את הצעצוע של הילדים אין לי דרך להחזיר כי נתתי אותו מתנה מאחר ולא היה לי מה לעשות איתו.
כפי שציינתי על המחטבי והערכות שילמתי - ניתן לאמת בתיעוד שיחות.

אודה מאוד לעזרתכם בכל צורה . רק תצילו אותי מהחברה השקרנית, נבזית ורמאית הזו שלא שמעה על שירות לקוחות מימיה ולא יודעת לתת מענה הולם כלל!!!!!

פשוט אכזבה , אעשה הכול בכדי שאף אדם שאני מכירה לא יכנס לברוך הזה איתם.

תודה רבה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מנוי ללא שום חיוב כספי והתנצלות מצד הנציגים. פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה הצטרפה למנוי בסך 358 שח לשנה . קבלה מתנות הצטרפות למנוי , זוג מחטבים , מניקור +סט 4 מתנות. ביום 31/5 בקשה להחליף מידה למחטב +מניקור הגיע שבור נשלח מחטב +מניקור +בול גובינא שצורף לחשבונית להחזרת המוצרים ע"ח עסקה טובה אותם בקשה להחליף. עד כה לא הוחזרו המוצרים. בחשבונית יש נוהל ביטול הזמנה . תגובה:
בתאריך11/9 שוחחתי עם הלקוחהשבקשה לבטל מנוי מחודש מאי והוצעו שתי הצעות א. החזרת מוצרים ונבטל מנוי או לחלופין חיוב בסך 170 שח בגין המוצרים. לקוחה רוצה להשאר עם המוצרים ולקבל זיכוי כספי. הכיצד ועל מה יש להלין?...........אשר על כן הוחלט לזכותה למעט 170 בגין מוצרים שהשאירה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה