פרטי התלונה

תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בחודש אפריל האחרון רכשתי מעבד מזון ניקיי אקספרס מחברת עסקה טובה דרך דיל באתר הקופונים ״גרופון״.
בקופסא של המוצר צורפו בין היתר נספח לקבלת 20 שח מתנה לקנייה הבאה וכן תעודת אחריות לחצי שנה. על מנת לקבל את השובר מילאתי את פרטיי האישיים ושלחתי לעסקה טובה. עד היום לא קיבלתי מהם כלום.
שבוע שעבר, בעודי מכינה מחית לתינוק, שמתי לב כי עולה עשן מהמכשיר. מיהרתי לכבות אותו וראיתי כי התחתית עם הלהבים פשוט נשחקה והתחילה להעלות עשן. מיותר לציין כי ללא הלהב אין אפשרות להכין מחיות- המטרה לשמה רכשתי את המכשיר.
כשבועיים לפני כן היה מקרה נוסף בו גומיה שמולבשת על המיכל של האוכל פשוט הסתבכה להב נקרעה והותכה לתוך המזון.

כבר כשבוע אני מנסה להשיג את מוקד שירות הלקוחות של החברה ללא הצלחה. פעם לא עונים. פעם מנתקים את הטלפון. פעם אומרים שיחזרו ולא חוזרים. אתמול דיברתי גם עם האחמשית שאמרה שתדאג באופן אישי שיחזרו אלי תוך כשעה ולא חזרו. העניין שהאחריות תכף עומדת לפוג והם בטח יגידו שאין מה לעשות כי אין אחריות.
ההתנהלות שלהם מול הלקוחות פשוט מתחת לכל ביקורת!! פעם אחת אפילו לא יצא לי לדבר איתם לספר על הבעיה. שבוע של רדיפות רק כדי שידברו איתי מהשירות!!

חזרה מהשירות+תיקון/החלפה/זיכוי פתרון נדרש :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה