פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע של טכנאים נושא התלונה:
שטראוכלר שגית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ב-24/07/06 אותרה על ידי תקלה במקרר שנרכש לפני 9 שנים.
למחרת הזמנתי טכנאי של תדיראן לטיפול בתקלה.
הטכנאי היה כ-3 דקות ולהלן אבחנתו:
דליפת גז, לא ניתן לתיקון יש צורך להחליף את כל צנרת הגז, דבר אשר יגרום לקלקול המדחס, עלויות גבוהות...ולסיום המלצה חמה ממנו לעשות טרייד אין.
לאחרונה טכנאים של חברת אמפא/תדיראן מגיעים לבית הלקוח גובים דמי ביקור והם בעצם סוכני מכירות שמטרתם למכור מקרר חדש.

באותו ערב הגיע טכנאי נוסף...פרטי. התקלה הייתה חוסר גז, מולא גז לפי הצורך והמקרר חזר לקרר ולהקפיא.
כמו כן, הוחלף התרמוסטט.

יש בידי קבלה מהטכנאי שטיפל בבעיה.


כספי סוג הנזק :
החזר כספי בסך 207 ש"ח פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי , מנהלת פני שם ותפקיד:
פנייתה של גב' שטראוכלר נבדקה ונמצא כי מייד עם פנייתה למוקד השירות בתלונה כי תא המקפיא אינו מקפיא נשלח טכנאי מוסמך לביתה , טכנאי החברה ערך בדיקה יסודית ומצא כי ישנה דליפה של גז באחד מצינורות הקירור וכי על מנת לתקן את מקור התקלה יש לבצע החלפה של צינור הגז ונקב בעלות התיקון שנראה בעיני גב' שטראוכלר יקר ,במקביל הוצעה לה האפשרות לשדרג את המקרר שברשותה מזה 10 שנים למקרר חדש . גב' שטראוכלר סירבה ל-2 ההצעות שניתנו לה ע"י הטכנאי . מילוי גז שבוצע באופן פרטי אצל הגב' שטראוכלר הינו זמני ואינו מחליף את התיקון היסודי של החלפת צינור הגז .
כחלק מהשירות האמין והמקצועי אליו אנו מתחייבים ב"שירות תדיראן אמפא" כלפי לקוחותינו אין אנו עוסקים ב "כיבוי שריפות " או תיקונים ארעיים .
עם בקשתינו ליזום שיחה ביחד עם הטכנאי שאבחן את התקלה עם הגב' שטראוכלר במטרה להסביר את פני הדברים סרבה הגב' שטראוכלר להיענות לכך .
תגובה:
ניסיון להסבר / הבהרה משותפת עם טכנאי החברה שנענה בשלילה ע"י הגב' שטראוכלר . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה