פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש מאי 2005 רכשתי מכונת כביסה AEG במחסני חשמל. כאשר פניתי להזמין טכנאי שיחבר את המכונה הציעו לי לרכוש עגלה למכונה ב-240 ש"ח. העגלה עשויה מברזל שלתומי חשבתי שהינו עמיד בעת מגע עם מים.כמובן שהעגלה החלידה והחלה לגרום נזק למכונת הכביסה למרות שהיא ממוקמת בחדר כביסה ולא באמבטיה .הרי לא סביר שישקיעו קצת יותר וייצרו עגלה מנירוסטה שאינה מחלידה.
ב-6/8/06 הזמנתי שרות למכונת הכביסה AEG עקב חלודה שהחלה להיווצר בתחתית המכונה ובנוסף הזמנתי עגלה מפלסטיק עליה שילמתי בכרטיס אשראי 250 ש"ח. ב-8/8/06 יצאתי באופן מיוחד מהעבודה כאשר הטכנאי התקשר. הטכנאי הגיע ללא כלי עבודה,ביקש ממני צמר פלדה לשייף את החלודה שבמכונה וצבע אותה בטיפקס. האם זו צורת הטיפול והשרות שחברת תדיראן אמפא מעניקה ללקוחותיה? האם זו הפעם הראשונה שטכנאי נתקל בהיווצרות חלודה במכונה?
מדוע הטכנאי לא מגיע עם כלים לשייף את המכונה וצבע כדי לצבוע אותה?
לגבי העגלה שהוזמנה הטכנאי הגיע עם עגלה מברזל למרות ששילמתי עבור עגלה מפלסטיק וטען כי אין כרגע עגלה כזו במלאי.מדוע לא טרחו ליידע אותי הרי שהייתי מבטלת את הזמנת הטכנאי עד שהמוצר יגיע כדי לא להפסיד שעות עבודה מיותרות עליהן אני מקבלת תשלום.בנוסף גם חוייבתי בכרטיס האשראי עבור מוצר שכלל לא סופק לי.
ב-11/8/06 התקשרתי לבטל את העסקה היות ולא קיבלתי את המוצר.
ב-15/8/06 הזמנתי שוב את העגלה היות ומסרו לי שהיא הגיעה למלאי.
אני מקווה מאוד שהעגלה שהזמנתי תגיע אלי ויבוא סוף לעניין זה.
אני לא מתכוונת לרכוש מוצרים אשר השרות שלהם ניתן ע"י תדיראן אמפא עקב מקרה זה. שרות תדיראן שהיה ידוע באיכותו הגבוהה אינו קיים עוד.
תודה, תמר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השרות ללקוחות פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של גב' מנור מהאתר נבדקה פנייתה,בעקבות מחסור במלאי של העגלה שרכשה סופקה לגב' מנור עגלה זמנית. כאשר הגיעה העגלה מפלסטיק סופקה באופן ישיר לגב' מנור, בנוסף אושר מיידית עיניין הזיכוי.
בנוגע לבעיית החלודה תואם שירות למומחה צבע ופגמים של החברה והנושא יטופל על ידנו מול גב' מנור לשביעות רצונה המלאה.
תגובה:
סופקה העגלה ואושר הזיכוי. יתואם מול הלקוחה ביקור של מומחה צבע ופגמים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה