|
|
|
|
|
|
איכות השרות ע"י תדיראן אמפא למדיח כלים תחת שנת אחריות ראשונה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים קבע טכנאי החברה כי המדיח איננו תקין ויש להחליף את גוף החימום ,מאז ועד היום פנינו למעלה מ 10 פעמים למוקד השרות וטרם נעננו ותמיד בטוענה שהחלק איננו נמצא.
למרות כל הפניות לאף פנייה לא חזרו אלינו עם תשובה למרות שתמיד מבטיחים כך וכשביקשתי מכשיר חלופי, הודיעו לי כי זה איננו בנמצא
|
שירות מזלזל לחברה שמפרסמת תחת הכותרת של שרות מספר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור, מע |
שם ותפקיד: |
בשיחה עם מר חיימוביץ הוסבר לו, כי לצערנו, נפלה טעות בהזמנת סוג החלק הדרוש לתיקון מדיח הכלים. החלק המתאים הוזמן באופן מיוחד עבור מר חיימוביץ בדואר אוויר וישלח אליו עם טכנאי שיתקן את מדיח הכלים. כמו כן, תלונתו של מר חיימוביץ תישאר במעקב שלנו, עד להגעת החלק ותיקון המדיח לשביעות רצונו המלאה. |
תגובה: |
הזמנת החלק בדחיפות, מעקב שלנו עד מתן פתרון לשביעות רצון הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|