פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לקוי , טיפול לא מיקצועי ויחס לקוי ללקוחות ועלבון ועגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏יולי ‏2002 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח' הברזל 1 רמת החייל כתובת:
תיאור הבעיה:
מבלי לפגוע בזכויות-

ב-21.07.02 קנינו בסניף א.ל.מ. ב"מגה" ירושלים שני מזגנים מפוצלים כפולים דגם 20/20 LGD במחיר 16,400 ₪.

בגלל מזג האויר בירושלים אנו משתמשים מעט מאד במזגנים, רק בימים מאד חמים. עוד מהתחלה אחד המזגנים היה לקוי ולא תקין בהפעלתו הראשונה.
במזגן זה היו תקלות חוזרות ונשנות . להלן פרוט התקלות :

1) ה מזגן כבר בפעם הראשונה , שרצינו להשתמש בו, לא פעל בגלל חוסר גז.
2) בפעם השנייה אותו מזגן שוב לא פעל מחוסר גז והלחימו את הדליפה במכשיר על הקיר החיצוני של הבית.
3) באותו במזגן בדיוק !!! בתאריך 27.4.06 תיקנו נזילת גז בחיבור צינור פנימי בחדר ושילמנו 350 שקל עבור התיקון.
4) בהתחלת אוגוסט (בחודש יולי היינו בחופשה ) שוב באותו המזגן היה חסר גז !!!!
הטכנאי הודיע, שלבד אינו יכול להתגבר על התקלה והלך !!!!
5)בתאריך 8.8.06 הגיעו שני טכנאים ואמרו שצריכים לקחת את כל היחידה למעבדה ונעלמו!!!
6) אחרי שבועיים טלפן הטכנאי שלמה והודיע לי שהתיקון יעלה לפחות 1,600 שקל !!! ומציע לי לבטח ארבעת המזגנים לארבע שנים נוספות בסכום של 3,800 שקל כולל התיקון.

אנו מוחים על השרות המחפיר וההונאה הצרכנית שגלומה באספקת מוצר לקוי, גביית כספים מיותרים עבור תיקון ליקוי שהיה במוצר מלכתחילה , כאשר התיקון עצמו לא פותר את הבעיה ואנו נאלצים לשלם עוד כספים עבור תיקונים נוספים.
כמו כן אנו נאלצנו להיתקל ביחס מחפיר , הבטחות שווא והעלמויות מצד טכנאי החברה שהתגלו כלא מקצועיים.
ושיא השיאים הצעה לשלם סכום מופקע ומופרך עבור ביטוח כל המזגנים כאשר כל הבעיה היא במזגן ספציפי שהיה לקוי מרגע שסופק ֱֱֱֱֱֱֱֱ
אנו דורשים להחליף את המזגן הלקוי במזגן חדש, מאחר ואין שום ספק כי היה דפוק ולקוי מהתחלה וכמו כן אנו דורשים פיצוי על עגמת הנפש ההוצאות המיותרות בגין ליקויים שלא תוקנו והפסד ההנאה משימוש במזגן תקין.
והיה ובקשתנו לא תענה לחיוב נפנה לבית משפט בכדי לקבל את הסעדים הנחוצים
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המזגן שסופק לקוי במזגן חדש ופיצוי על עגמת הנ פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר שפר מהאתר, נבדקה פנייתו ונמצא כי מתום תקופת האחריות ביולי 2003 ועד אפריל השנה, לא פנה אלינו מר שפר לגבי תקלה במזגן שברשותו. באפריל השנה הגיע טכנאי מטעמינו לתיקון דליפה מהמאייד וגבה 350 ש"ח. כאשר פנה אלינו מר שפר באוגוסט וציין כי התקלה לא נפתרה, נבדקה התקלה בשנית ונמסר למר שפר כי בעקבות בעיית גישה, יש צורך לקחת את המזגן לבית מלאכה וכי העלות המשוערת המקסימלית היא 2000 ש"ח (מחיר זה כולל פירוק, הובלה לבית מלאכה ותיקון). בנוסף הוצעו למר שפר שתי הצעות, האחת להצטרף לחוזה אחזקה בעלות של 3800 ש"ח עבור 2 המזגנים שברשותו, כאשר מחיר זה כולל את התיקון הנדרש והצעה נוספת היא, קיזוז 350 ש"ח ששולמו בחודש אפריל מעלות התיקון ובנוסף 10% הנחה על ההפרש. לצערנו מר שפר סרב להצעות שהוצעו. תגובה:
להצטרף לחוזה אחזקה בעלות של 3800 ש"ח עבור 2 המזגנים שברשותו, כאשר מחיר זה כולל את התיקון הנדרש. אפשרות שניה קיזוז 350 ש"ח ששולמו בחודש אפריל מעלות התיקון ובנוסף 10% הנחה על ההפרש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה