|
|
|
|
|
|
תשלום מיותר על תיקון חוזר ואי החזרת תשובה על תלונה בכתב מאז 18.8 |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תקלה שחזרה לאחר 10 חודשים גררה שוב החלפת מאורר במקרר תדיראן.
למרות שהובטח לא לחייב בהזמנת הטכנאי - חוייבתי שנית ב 329 ש"ח.
אותו טכנאי שטיפל ב 2 התקלות הזהות מסר שמדובר עכשיו בחלק משופר.
שלחתי תלונה למחרת לנטלי לוי משירות לקוחות אך עד היום לא קיבלתי מענה
למרות תזכורות חוזרות ונשנות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת החיוב הכספי ומתן אחריות לשנתיים על התיקון. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור חב |
שם ותפקיד: |
אחריות על תיקון הינו לשלושה חודשים בלבד, דבר המצויין גם בקבלה אותו מקבל הלקוח לאחר התיקון, וכן נשלח ללקוח מכתב תשובה לפנייתו |
תגובה: |
לקוח טופל ע"פ נוהלי החברה |
פתרון: |
|
|
|