פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הזמנתי טכנאי לחיבור+הדרכה על מקרר חדש שקניתי.
נציגת השירות מסרה לי כי יגיעו אלי ב 9/1 בין 12:00-14:00.
מדובר בבית חדש שעוד לא נכנסתי אליו ואין בו כלום מלבד קירות והמקרר. כאשר ראיתי בשעה 13:40 שהטכנאי עדיין לא מגיע, הרמתי טלפון למוקד השירות ומסרו לי כי הם מתנצלים והטכנאי מאחר עד 15:00. המשכתי להמתין בבית ריק ולבד.
בשעה 15:00 כאשר ראיתי שהטכנאי לא ממהר להגיע התקשרתי שוב למוקד השירות ומסרו לי כי "אנו מתנצלים אך עד 15:30 הוא אצלך". אותו הדבר קרה גם ב 15:30, הטכנאי לא הגיע. התקשרתי נזעמת לשירות לקוחות וענתה לי נציגה שבמילה עדינה מאוד הייתי קוראת לה חוצפנית. שמה הוא אנה והיא לא היתה מוכנה להזדהות בשם משפחה וגם לא במספר עובד. דיברה בחוצפה ואמרה כי הטכנאי עוד מעט מגיע ואין מה לעשות וכאשר ביקשתי לשוחח עם מישהו מעליה היא מסרה כי אין לה את מי להעביר לי ואין מה לעשות אני צריכה להיאזר בסבלנות. לבסוף הטכנאי הגיע ב 16:10. יש לציין כי אם מלכתחילה הטכנאי/נציג שירות היה מוסר לי כי לא ניתן להגיע אליי בשעות שנקבעו לי , הייתי מקבלת זאת בהבנה וקובעת איתו מועד אחר. אך עצם השתלשלות האירועים ובמיוחד הנציגה אנה הצליחו להוציא אותי מהכלים.
בברכה, חנית זוזוט
גדעון האוזנר 27/12 באר שבע
0507686566

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
בשיחה עם הגב' זוזוט הוסבר, כי לצערנו טכנאי התעכב בעקבות דברים שלא ניתן היה לצפותם. הוסבר לגב' זוזוט כי עפ"י נהלי החברה הטכנאי מחויב להודיע על איחור במידת הצורך, מכיוון שהדבר לא נעשה פרטי הטכנאי הועברו למנהל הישיר שלו לביצוע בירור בנושא. הגב' זוזוט קיבלה בהבנה את התנצלותנו. תגובה:
התנצלות ובירור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה