פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקה של מכשיר פגום נושא התלונה:
לוי לוי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
גיבורי ישראל 10 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2006 רכשתי תנור אפיה וגז קיבלתי אותו מההובלה פגום התקשרתי לדווח ולביתי נשלח טכנאי שהמליץ על החלפה אבל בחברה לא קיבלו את המלצתו ונאמר לי שהם יתקנו את הבעיה ושוב הגיע טכנאי אבל בלי החלקים ואז הסתבר לי שאין חלקי חילוף כיוון שזהו דגם ישן ואין אותו במלאי והבנתי שקיבלתי דגם ישן מאד במחיר מלא עד היום יש בעיות בהצתה האלקטרונית ובכפתורי ההדלקה פניתי שוב ונאמר לי שמצידם הם ישלחו טכנאי כל יום ופיצו אותי בעוד שנת אחריותאבל שמתקשרים לבקש טכנאי אין הוא זמין ויכול להגיע רק אחרי שבוע בגלל אזור מגורי כשניסיתי לבקש את כספי או החלפה לתנור חדש נאמר לי שהדבר היחידי שאני זכאית זה טכנאי
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת את כספי בחזרה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
אם קבלת פנייתה של הגב' לוי מהאתר, נבדקה פנייתה ונמצא כי בתחילת דצמבר 2006 שוחחה עם מנהל האזור ובהסכמת שני הצדדים ולשביעות רצון הגב' לוי הוחלפו החלקים שנפגמו בהובלה והוארכה תקופת האחריות לתנור שברשותה בשנה נוספת. בעקבות פנייה של הגב' לוי לפני כשבועיים למוקד השירות בתלונה כי כפתורי ההפעלה אינם תקינים, נשלח טכנאי בכיר מטעם החברה לבדיקת המוצר ובבדיקתו התנור נמצא תקין ולא נמצאה כל בעיה בתפקוד כפתורי ההפעלה. לצערנו הגב' לוי מסרבת לקבל את אבחנת החברה.

תגובה:
בבדיקת טכנאי בכיר מטעם החברה המוצר נמצא תקין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה