פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת פיצוי והחזרת מלא התמורה על אתר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 26/10/06 סופקה לי מכונת כביסה מסוג ספקטרה E 815 .

כבר לאחר שימוש ראשון הופיעה תקלה : נשארו מים בתא המרכך עד לגובה המצוף.תקלה זו גורמת לי לרוקן לאחר כל שימוש את מגירת המרכך. הדבר דומה לרכישת רכב חדש ובסיום כל נסיעה לרוקן הרדירטור על מנת להתחיל בנסיעה חדשה.

התקשרתי למרכז השירות ונתבקשתי לשים מים חמים בתא המרכך על מנת לפתוח סתימות שכביכול קיימות במערכת.

ביצעתי זאת למרות שאין שום הגיון בסתימה שקוראת לאחר שמוש ראשון.

לאחר שנסיון זה לא צלח, הזמנתי טכנאי שירות.

עד לרגע זה הגיעו אלי 6 טכנאים שונים, שניסו ללא הועיל – תוך בזבוז זמני – לפתור התקלה.

להלן הפירוט מה בוצע ומה נאמר ע"י הטכנאי :


23/1 - הפעולה: בדיקת המכונה -הטכנאי התייעץ במכשיר הקשר עם יועץ טכני. דברי הטכנאי: בעייה ידועה – אין מה לעשות.

28/1 - הפעולה: בדיקת כניסת מים - דברי הטכנאי: בעיית זרימת מים חלשה.יצויין : הטכנאי כלל לא מדד באמצעות מכשיר מדידה מדוייק אלא נתן הערכה בלתי מבוססת.

30/1- הפעולה: בדיקת זרימת המים- דברי הטכנאי: הזרימה תקינה ויש להחליף מגירה.

1/2- הפעולה: הבאת מגירה - דברי הטכנאי: מגירה לא מתאימה.

27/2- הובטח לי ע"י שי מנהל שירות כי הטכנאי ימשוך המגירה מהמחסן ויגיע אלי בשעה 8:00 בבוקר הפעולה : טכנאי הגיע אלי ב 9:30 ללא כל מגירה , חזר למחסן, על מנת למשוך המגירה. דברי הטכנאי : לאחר שפתח אריזת המגירה, התברר כי היא שבורה. ובכל מקרה אינה מתאימה להרכבה, הטכנאי ניסה לאלתר על ידי שבירת מכלול בתוך המצוף אך לאחר בדיקת כביסה התברר כי ללא הועיל.בזבתי 1/2 יום עד השעה 11:45 כשהטכנאי יצא מביתי ללא הועיל.

25/3 הפעולה : הטכנאי הגיע עם מגירה לא מתאימה - דברי הטכנאי :מגירה לא מתאימה




עליי לציין שהתקשרתי אינספור פעמים למרכז השירות בענין זה ובין היתר על מנת להזמין הטכנאים, אין צורך לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי ולבני משפחתי עקב הטיפול הלקוי והמרושל של חברת תדיראן אמפא.

מספר ימי עבודה המבוזבזים שלי : כ 2.5 ימי עבודה.

כמו כן יצויין כי גם כשהובטח לי שטכנאי יודיע על הגעתו כ 1/2 שעה מראש, לא נעשה הדבר ברוב הפעמים אלא ברוב המקרים התקשרו בבהלה 10 דקות לפני ההגעה ו"הקפיצו" אותי בעל כורחי מעבודתי.

תדיראן אמפא מתהדרת ב"שירות כמו שצריך" בעלונה המצורף למכונה כאשר מנגד, מוכיחה את ההפך למראה השתלשות העניינים והתנהלותה החלמאית.

לאור האמור, אבקש להקבל ממני את המכונה לאלתר ולזכותני על מלוא מכירה ולפצותני על אבדן ימי עבודה ועל עגמת הנפש.

אני שומר לעצמי את הזכות להגיש תביעה בנדון.



כספי סוג הנזק :
החזרת מכונת הכביסה קבלת זיכוי ופיצוי אובדן ימי עבודה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מעין גלית, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר שטרית מהאתר, נבדקה פנייתו ונמצא כי במהלך ביקור הטכנאי נמצא כי יש צורך בהחלפת חלק שלא פגע בתפעול המוצר. החלק הוזמן באופן מיוחד עבור מר שטרית וכאשר הגיע הוחלף, בנוסף הוצע למר שטרית כי נאריך את תקופת האחריות בחצי שנה. לצערנו מר שטרית סרב להצעתנו.



תגובה:
תיקון והארכת אחריות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה