פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע או יותר נכון לא ניתן לקרוא לזה שירות בשום קריטריון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר המייבש בביתי מתוצרת AEG החל להרעיש. טכנאי מטעם החברה הגיע ב- 8.2.07 הפעיל את המייבש כשהוא ריק (המייבש לא השמיע שום רעש) ותוך שניות ספורות קבע כי יש צורך להחליף משאבה - לא פתח את המייבש, לא ניסה להפעיל עם בגדים רטובים פשוט הפעיל לשנייה וקבע כי מן הסתם אם שמעתי רעש כשהיו בגדים אז יש להחליף משאבה. הסכמתי וביקשתי שיעשה זאת, נאמר לי כי מהחברה ייצרו עימי קשר לתיאום מועד להחלפת החלק. קולה של מתאמת השירות לא נשמע וכעבור כשבועיים התקשרתי לברר מה קורה. נאמר לי שאין את החלק והחלק הוזמן וייצרו עימי קשר ברגע שיגיע. מאז ועד לרגע זה דיברתי עימם אינספור פעמים - הבטיחו שיבדקו ויחזרו עד 17:00 וזה לא קרה, תאמו מועד להגעת טכנאי וביטלו כי עדיין החלק לא הגיע, הבטיחו כי יזמינו את החלק שוב...ועוד ועוד - לא מאפשרים לדבר עם אחראי, טוענים כי המחסנאים לא עונים... - בשורה התחתונה עברו חודשיים וחצי ובביתי המייבש עדיין לא עובד, עוגמת הנפש גדולה, הכעס עצום - מייבש כזה עולה כ-4000 ש"ח - חוצפה, ברגל מגרמניה החלק כבר היה מגיע...
תיקון המייבש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת קשר שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות מול הלקוח תגובה:
ניתן פיתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה