שירות לקוי, אובדן ימי עבודה, זלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
שירות הלקוחות=אמפא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי ב-2005 מכונת כביסה, עם הגעת הטכנאי להרכיבה הוא שם לב שיש חלק פגום.
מאז כבר היו אצלי 3 פעמים טכנאים עם חלקים לא מתאימים, כלומר החלק לא תוקן ואציין שוב שזו מכונה חדשה שנרכשה במלוא הכסף.
היו אמורים להגיע היום, רק היום בבוקר הודיעו שהם מבטלים את הביקור (הרביעי במספר לאותה בעיה) - את יום העבודה והכסף כבר איבדתי.
כאשר ניסיתי לדבר עם שירות הלקוחות של אמפא - סירבו בכול תוקף לתת לי לדבר עם מנהל כלשהוא, ולא חוזרים אלי עם הסבר.
מבחינתי סוג הנזק : עוגמת נפש, עלבון, נזק כספי ובזבוז זמני.
|
החלפת המכונה הקיימת במכונה חדשה, פיצוי כספי נאות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|