פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה גדולה מרמת השירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/4/06 רכשתי תנור מדגם קריסטל.
בתאריך 28/3/07 התקשרתי לחברה וביקשתי שירות עם הסבר כל הליקויים כולל החלקים שחסרים.
11/4/07 הגיע טכנאי אך לשווא ללא החלקים המתאימים למרות שיצאתי ממקום העבודה לחכות לו, הטכנאי לא תיקן כלום,לטענתו הפקידה לא ידע אותו שישנם חלקים להחלפה והיתר לתיקון.
בתאריך 19/4/07 התקשר הטכנאי ומסר שהוא בסביבה ושהוא רוצה להגיע לתקן, שוב יצאתי מהעבודה לחינם, הגיע הטכנאי אך ללא החלקים אינו תיקן דבר אלא ההפך הוא רק הרס יותר את התנור.
התקשרתי לשירות לקוחות של החברה וביקשתי לשוחח עם מנהלת השירות אך לצערי הרב, עד לכתיבת מכתבי זה היא אננה יצרה עימי קשר.
חשוב לציין שעם התנור אני משתמשת ביום יום ונגמר לי עוול גדול שהוא מקולקל ואנני יכולה להשתמש בו לא באפייה ולא בבישול.
תיקון הלקויים כולל החלפת חלקים בהקדם האפשרי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' מירל מאתר, נבדקה פנייתה ונמצא כי הוחלט להחליף את התנור שברשותה לתנור שווה ערך לשביעות רצונה. הגב' מירל תחזור אלינו עם דגם התנור בו היא מעוניינת.



תגובה:
החלפת מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה