|
|
|
|
|
|
העדר מענה לתלונה |
נושא התלונה: |
זוכמן לאה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 29 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
גיבורי ישראל 10 נתניה איזור תעשיה חדש |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 18 לינואר (!) פניתי לטלפון השירות והודעתי על מסילה שנשברה במקרר אמנה שנרכש לפני שנתיים. הובטח שיחזרו אלי... בערב פסח התפוצץ בידי בעת ניקוי (זהיר ביותר!) מדף זכוכית מתוך אותו מקרר. מאז חג הפסח ועד היום אני חוזרת ומתקשרת אל מוקד השירות פעמיים בשבוע, ולאחר המתנה ומוסיקה ו"עוד רגע", ושוב "יחזרו אלייך" - לא קיבלתי הסבר לעובדה שחלקים אלה לא נמצאים במלאי!
הייתכן שמנהלת בשם אפרת מבטיחה שתחזור ואינה עומדת בדיבורה? הייתכן שלמקרר חדש בן שנתיים לא יימצאו חלקים ללקוח??
|
כספי: אני מפעילה בו זמנית מקרר נוסף |
סוג הנזק : |
אספקה של החלקים החסרים על מנת להשתמש במקרר הפגוע ללא צורך במקרר נוסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
מעין גלית, מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' זוכמן מהאתר, נבדקה פנייתה ונמצא כי החלקים הוזמנו והוחלפו לשביעות רצון הלקוחה. מצאנו לנכון לתת 20% הנחה ממחיר החלקים. |
תגובה: |
החלפת חלקים ומתן 20% הנחה. |
פתרון: |
|
|
|