פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מכונת כביסה ספקטרה 816E נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה SPECTRA 816E לפני כ שנה וחצי.
המכונה נירכשה בתאריך 10/11/2055 עם אחריות לחלפים למשך 5 שנים ואחריות מלאה למשך שנה אחת.
בשנה הרשונה טכנאי הגיע 4 פעמים כדי לתקן את מגירת אבקת כביסה ללא חיוב(לבסוף הבעיה תוקנה)
לאחר 13 חודש (בינואר2007 ) מיום הרכישה מנוע של המכונה נישרף וחויבתי על שרות בלבד כ200 ש"ח.
ביום 30/042005 המכונה התקלקלה שוב (רצועה ומיסבים רועשים)
טכנאי שהגיע לביתי קבע כי יש להחליף רצועה ומסבים ועלות התיקון כ 500 שקל
(המכונה עלתה כ 1609 ש"ח)
האם זה סביר כי במכונה בת שנה וחצי יתגלו כל כך הרבה תקלות וס"ך התיקונים ללא חלקים יעלה כ 700 ש"ח?
כספי סוג הנזק :
תיקון התקלה ללא חיוב פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
גלית מעין, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר מוסקוביץ מהאתר, נבדקה פנייתו ונמצא כי בביקור טכנאי מטעם החברה נמצא שיש צורך בהחלפת מנוע ומייסבים.
הוסבר למר מוסקוביץ כי מדובר בחלקים ועבודה מורכבת ועל כן עלות התיקון בהתאם. הוצע למר מוסקוביץ להצטרף לחוזה אחזקה בתנאים נוחים, מר מוסקוביץ ציין כי ישקול את ההצעה ויחזור אלינו במידת הצורך.
תגובה:
הצטרפות לחוזה אחזקה בתנאים נוחים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה