פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות כואב ומכעיס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מייבש כביסה שהתקלקל ביום שבת, לכן ביום ראשון התקשרתי לחב' אמפא אשר לפני מס' חודשים פנו אלי והציעו לי לעשות אצלם ביטוח למוצר ושיכנעו אותי שהדבר כדאי ביותר. לכן ביום ראשוןכאשר פניתי לחב' לשירות בביטחון לקבלת שירות מעולה כפי שמבטיח הפתיח במענה הטלפוני אכן ענתה לי נציגת שירות ושאלה אותי מה מהות הבעיה והסברתי שהמייבש עובד רק לא מחמם ובעצם לא עושה את העבודה. נקבע לי טכנאי למחרת בין 8-12 כמובן שעד 11:15 לא שמעתי כלום מהטכנאי וכאשר התקשרתי לשירות נאמר לי שהוא מתעכב בעבודה גדולה והוא יהיה איתי בקשר ואכן הטכנאי דאג להתקשר ובסופו של דבר הגיע בסביבות 13:20 לקח לו בדיוק 3 דק' להבין שמדובר בגוף חימום דבר שגם אני ידעתי מבלי להבין הרבה ואז הוא סינן משהו מבין שפתיו ואמר לי שאין ברשותו גוף חימום. כמובן שמאוד כעסתי איך טכנאי יכול להגיע ללא חלפים בסיסיים לתיקון ולהטריח אותי יום שלם וגם את עצמו עדיף היה שלא יגיע כלל אם כפי שהוא אמר היה חסר אותו היום במלאי. לאחר שהלך התקשרתי לשירות להתלונן ענתה לי נציגת שירות אשר דיברה עם הטכנאי וחזרה אלי ואמרה שאני בהחלט צודקת שהם מתנצלים ונציג אחראי יתקשר אלי בהקדם לבירור ולתיאום מחדש. עד למחרת (היום) בשעה 15:00 כשראיתי שאף אחד לא מתקשר ואם אני לא אתקשר אני נשארת עם מוצר מקולקל, ענתה לי נציגת שירות וביקשתי לדבר עם האחראי היא כמובן אמרה שהיא חייבת את הפרטים תחילה לכן מסרתי לה את כל הפרטים כשהיא מנסה למנוע ממני מלדבר עם האחראי. מה יצא לך מזה? היא אמרה זה ממש לא משנה עם מי את מדברת..תוך כדי המתנה היא טענה שהיא עצמה דיברה עם גורם אחראי ושהטכנאי לא יכול היה לדעת שמדובר בגוף חימום ושגם הוא לא חייב לבוא עם גוף חימום במלאי. בקיצור לאורך כל השיחה הנציגה היתה בוטה, לא נחמדה ,לא ממש ניסתה לעזור רק שלא אדבר עם מישהו אחראי והעמידה אותי במצב לא נעים בנוסף אמרה לי שהיא תקבע שוב טכנאי שירות . רק ביום ראשון כלומר אני שבוע ללא שירות, ועם מוצר חשמלי שאינו עובד. זה מרתיח מקומם ומעליב אני בד"כ לא מתלוננת ועוברת על הרבה דברים בשתיקה אבל הפעם זה ממש הרתיח אותי. אשמח אם אפשר משהו לעשות אבל חשוב לי שידעו שהשירות שקיבלתי היה באמת מעליב כך לא נותנים שירות
עוגמת נפש סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מעין גלית, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של הגב' סמוכה, נבדקה פנייתה ונמצא כי החלק שהוזמן עבור תיקון המייבש הגיע והוחלף. בשיחה עם הגב' סמוכה הוחלט להאריך את תקופת חוזה האחזקה בחודש ימים לשביעות רצונה. תגובה:
תיקון והארכת אחריות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה