פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת החזר כספי עבור מוצרי עזר למקרר שלא סופקו נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/4/07 דיברתי עם נציגת שירות בשם מיטל, על הזמנת טכנאי לתיקון מקרר. סוכם שהטכנאי יבוא ביום מסוים ויביא כמה מוצרי עזר לתחזוקת המקרר בתשלום של 382 שקל שנגבה מראש בשני תשלומים בכרטיס אשראי. כעבור יומיים התקשרתי לבטל את קריאת השירות היות והבעיה במקרר הסתדרה מעצמה. היות ואין להם משלוח בדואר, סוכם עם נציגת שירות בשם מרתה, שלא אקבל את מוצרי העזר ויבוטל החיוב בגינם.
היום ה-3/5/07 אני בודק באינטרנט את חשבון הבנק שלי ומסתבר שחויבתי בכל זאת ע"י חברת אמפא. התקשרתי לחברה ונאמר לי שאת הזיכוי הכספי לוקח להעביר כחודשיים בגלל ביורוקרטיה בחברת אמפא.
הדבר נראה לי כחוצפה ומוגזם שהם יחזיקו בכספי כחודשיים מיותרים עד שהנהלת החשבונות תסתדר עם זה.
התקשרתי לחברת ויזה, אך הם מנועים מלעזור לי והם רשמו לעצמם את כל פרטי הפרשה.
אני מבקש לקבל את כספי באופן מידי.
עגמת נפש, טלפונים מיותרים וביזבוז זמן ועצבים. סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אבי מלכה, מנל פניות הצ שם ותפקיד:
הלקוח קיבל החזר כספי מלא דרך חברת האשראי בתאריך 07.06.07 תגובה:
החזר כספי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה