פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מימי הביניים נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
איזור תעשיה לוד צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אין מילים כדי לתאר את החלמאות של "שירות" . . . תדיראן אמפה, עם שירות כזה הם רק מרווחים ביושר כל תלונה. המוקדניות יודעות לענו, האחראים יודעים לומר לך שאוטוטו החלק מגיע, וכך אתה נמרח על פני שבועות אין ספור. העיקר בג'ינגל שלהם הם אינם מתביישים להעביר לנו את המסר על היותם נותני השירות הטובים ביותר . . .
ולעצם העניין הכואב:
מאז ה16.04.07 עת ביקורו של הטכנאי שהודיע לנו חגיגית כי התוף במייבש הכביסה התקלקל ויש צורך להחליפו, אנו מתגלגלים עם התוף ללא סוף. החלק כבר מגיע, החלק הוזמן, החלק באוניה, החלק כבר בנמל, החלק והחלק . . . ואנו בנתיים נותרים אט אט ללא בגדים שאינם קרועים ומוכתמים בשחור מפני התוף הסורר. ותוף חדש ? . . . אין !!!
כל יום אנו זוכים לשמוע כי מטפלים בנו במסירות ומאוד דואגים לקדם פיתרון לבעייתנו. נכון להיום10.05.07 כמעט חודש וכאילו כלום לא קורה. המוקדניות מדי יום עונות ותמהות מדוע אנו מאבדים את סבלנותנו, האחראית מידי עסוקה והחלק כמעט כבר הגיע ברגל מגרמניה לכאן, הוא רק ממתין להנפקת תעודת עולה ואוטוטו הוא אצלנו . . .
לנו העסק נמאס, נראה כי הפיתרון הטוב ביותר הוא לפנות לחברת א.א.ג. וליידע אותם כיצד כאן מתעללים ברוכשי תוצרתם.
בגדים נקרעים ומוכתמים ללא תקנה סוג הנזק :
תיקון מיידי ללא כל דחיה נוספת ! פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מעין גלית, מנהלת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר ריבקין מהאתר, נבדקה פנייתו ונמצא כי החלק הוזמן באופן מיוחד לתיקון המייבש שברשותו. בתאריך 17.05.07 הגיע טכנאי בכיר מטעם החברה שתיקן את המייבש וניתן פיצוי לשביעות רצונו של מר ריבקין. תגובה:
תיקון ומתן פיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה