הנדון : סאגה בטיפול במכונת כביסה בחברת קריסטל-אמפא |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הסאגה מתחילה ימים אחדים לפני ה-18 בפברואר, כאשר נשברה דלת מכונת הכביסה שלנו והמים הציפו חדר או שניים. מכיוון שיש לנו ביטוח על תקלות במכונה של חברת קריסטל פנינו והזמנו טכנאי. ב-18 בפברואר הגיע טכנאי ואמר שאין לו את החלקים הדרושים ושהוא עצמו יזמין אותם לחברה.
כעבור כיומיים התקשרנו לחברה והסתבר שחלק אחד של הדלת חסר. בעשרת הימים הבאים ניסינו לקבל מידע מתי יגיע החלק ונענינו בהתחמקויות. חיכינו שיחפשו במחסני החברה, אח"כ חיכינו שיזמינו את החלק מחו"ל וכך הלאה. מידי יומיים אנחנו מתקשרים לחברה, מאז ועד היום, אומרים לנו שיהיו תשובות יחזרו אלינו- ואין תשובות. מאז ועד היום, חודש מאי, אנחנו מכתתים רגלינו, כשלכתפינו שקי כביסה על הגב (שקיות רבות, כיוון שיש לנו ילדים) לכבס אצל בני משפחה וחברים ומוצאים את עצמנו מבזבזים שעות זמן אויר (דקות ארוכות של המתנה בטלפון) וכוחות של המתנה ותסכול.
נראה לנו לא הגיוני שחברה שהסלוגן שלה בטלפון : "סקר המבחן של המדינה קבע בפעם העשירית ברציפות- אמפא חברת השירות הטובה בישראל", מתייחסת בצורה כזו לקהל לקוחותיה.
אנו פונים אליכם בתקווה שבאמצעותך הדברים יבואו על תיקונם.
בברכה
|
|
|
|
|