|
|
|
|
|
|
החלפת מגירה שבורה במקרר אמנה חדש |
נושא התלונה: |
יום רביעי 15 נובמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טרם קיבלתי תגובה לתלונתי מיום 28.02.07 (מספר 17634)
מדובר במקרר אמנה חדש שסופק עם מגירת ירקות שבורה. גם היום, חצי שנה מיום האספקה ולאחר עשרות פניות לשרות קריסטל ואח"כ לאמפא (שמטפלת היום בשרות הלקוחות של קריסטל) טרם הוחלפה המגירה.
אצין לרעה את מוקדני שרות הלקוחות שמסרבים לאפשר לדבר עם ממונה, מסרבים לשלוח סיכום שיחה בכתב מבטיחים לברר ולא חוזרים עם תשובות. בקיצור, שרות מתחת לכל ביקורת.
|
מגירה חדשה ותקינה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
גלית מעין, מנהלת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' שושן מהאתר, נבדקה פנייתה ונמצא כי המגירה שהוזמנה הגיעה וסופקה ללקוחה לשביעות רצונה.
|
תגובה: |
אספקת מגירה |
פתרון: |
|
|
|